1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Forceware-ajurit : pelikohtaiset 3d-asetukset

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Irratium 02.11.2006.

  1. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Käytössäni on sigun mukainen Club3d:n 7600Gs Agp-väylään ja käytössä oleva ajuriversio on 92.91. Muuten toimii kuten pitää, mutta miten saan pelikohtaiset 3d-asetukset säilymään? Jos säädän jollekin pelille omia asetuksiaan ja laitan apply, pysyvät asetukset siellä vain niin kauan kunnes suljen Control Panelin. Mitään profiilintalletus-vaihtoehtoa ei ole, sellainen löytyy vain Display-välilehdeltä. Mahtaako olla ajurikohtaista vai onko muilla samanmoista ongelmaa?

    E: Törmäsin ohjelmaan nimeltä Nhancer, näyttäisi vähän siltä mitä tarvitsisin. Kuitenkin ohjelma vaatii .Net framework 1.1:sen, ja minulla on jo uudempi (tietääkseni 2.0) joten mahtaako ohjelma olla sen arvoinen että asentaisin vanhempaa versiota tuosta .Net:stä?
     
    Viimeksi muokattu: 02.11.2006
  2.  
  3. Undercova

    Undercova Active member

    Liittynyt:
    26.11.2005
    Viestejä:
    1,172
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kyllä ne minulla ainakin toimivat noilla samoilla ajureilla. Ja eikö muka voi asentaa ohjelmaa joka vaatii 1.1 version jos on 2.0 asennettuna?
     
  4. juhha84

    juhha84 Active member

    Liittynyt:
    12.04.2006
    Viestejä:
    3,752
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ei toimi välttämättä aina. Kokeilemalla se selviää.
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  6. Irratium

    Irratium Regular member

    Liittynyt:
    22.06.2006
    Viestejä:
    1,458
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kiitos agent, lataankin tuon 1.1 version samantien ja kokeilen tuota nhanceria - ajurien vaihtaminen on aina vähän suurempi homma kuin pienen ohjelman testaaminen. Muutenkin tällä hetkellä käytössä oleva ajuriversio paras mihin olen törmännyt.
     

Jaa tämä sivu