Kannattaako Flight simulator X ostaa? Minulla on flight simulator 2004 ja on pelittänyt hyvin. Kertokaa siis omat kokemuksenne tästä pelistä ja kantsiiko hankkia tätä peliä. Löysin puolikuun sivulta Flight simulator X Deluxe edition ja se oli tarjouksessa. Eli kertokaa nopee kannattaako ostaa!
http://www.microsoft.com/games/pc/flightsimulatorx.aspx tuola on jotain tietoja, mutta jos tykkäsit FS2004 niin
Itse olen ainakin ollut koukussa fsx: ään.. tosin mulla ei tuota aiempaaa ole ollut joten en pahemmin voi vertailla. Käy Youtube: sta katsomassa fsx videoita, siellä niitä on pilvin pimein
Tiedän, että peli on raskas. Aluksi luulin, että koneeni jaksaa pyörittää täysillä tehoilla. Mutta olin väärässä. Koneenin jaksaa pyörittää tuon pelin vaan jos on arvot "medium high" kohdassa.
Tere, minullakin on tuo fsx ja täytyy sanoa että en ole parempaa lentosimua nähnyt. Tosin täytyy myös vastapainoksi todeta että fsx on varsinainen tehosyöppö. Minulla on vanhemmanpuoleinen pc, ja siinä fsx pyörii vain low asetuksilla.
Samaa perus kamaahan tämä on kuin aikaisemmatkin. Jos olet 2004 tykännyt niin kyllä varmasti tykkäät tästä.