Olen pelaillut tuota IL-2 Sturmovikkiä jokusen aikaa ja se tuntuu jotenkin tylsältä, vanhoilla koneilla köröttely meinaan. Olen sitten nyt aikonyt hankkia uuden lentopelin, ja olen nyt tutkiskellut ja löytänyt Flight Simulator : X pelin ja se näyttää hienolta mutta se hieman pelottaa että onko se liian vaikea? Ja jos olisi joku suht uusi Moderni sotalentosimu joka on hyvä?
IL-2 Sturmovik on suht kehuttu lentopeli, grafiikan, toiminnan yms. suhteen. Syytä olis tarkentaa mitä sä pelistä toivot. Hupia vai simua. Uudemmissä pelissä ne pysäytysgrafiikat on parempaa. Jos kuitenkin vanhat koneet tökkii, pitääkö saada lisää vauhtia, suhkukone alle? (Silloinhan niitä hienoimpia ykstyiskohtia ei välttämättä ehdi katsella mitenkään) Esim. EA:n formula simussa voi siellä varikolla säätää autosta varmaan kaikkea mitä oikeastikkin. Hyvänä lisänä siinä pelissä on helpotuksena valittavissa tekoäly hoitamaan ajamisen asioita niin, että lopulta lähes riittää kun kaasunapin pohjaan painaa. Päinvastaisena pienikin ajovirhe kostautuu pahasti. Tai Grand Prix Legends ilman rattia ja polkimia ei mitään mahiksia. Falcon 4 on ehkä edelleen realistisin (sota) lentosimulaattori. "Pakko-ostoksena" voi olla HOTAS peliohjaimet, jos hävittäjä-ässäksi haluaa. http://computers.pricegrabber.com/joysticks-gamepads/m/5582218/ Saitek on valmistanut halvempana. HOTAS hakusanaksi (joikan valmistajan lisäksi). Flight Simulator : X on nätin näköistä kuvaa. Siviilikoneina, niissä tuskin tulee hätäisiä kontrolli asioita, joten perus joikka riittänee. (kunnes haluaa rakentaa autentisen ohjaamon tuolinsa ympärille). Vanhemassa ketjussa joku manaili, vaikka oli asentanut patchin ilmailuliikenteen lisäämiseksi, niin vilkkaimalla lentokentällä oli vain 10 konetta maassa. Siltä osin ton realistisuus ehkä kusee. Arvostelu sivustoilta voi luskella hyvää/huonoa ja katsoa paljonko sitä on käyttäjät pisteyttäneet. (Otanta on laajempi kuin tähän vastaavat mikä on hyvä peli.) Ja löytyy juttua uudemmista. Tässä yksi IGN Hyvä sivusto vanhempien pelien tietoihin HOTU, joista osa on ilmaista. Peli ideat, kontrollit yms. usein juuri loistava toteutus, jota ziljuuna muuta on huonosti plagioinnut lisäämällä vain silmä karkkia, joka vain vaatii lisätehoja jne. Sota lennot Siviili lennot Sitten tämmöinen googlen listaus kait uudemaan lentelyyn.