FlaskMpegin 2-pass/3-pass käyttö

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Juza84 13.05.2003.

1. Juza84

Juza84 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiinnostas tietää onko porukka onnistunu pakkaamaan Flask Mpegin 0.78 versiolla 2-pass/3-pass tekniikalla DivXiä...????

Itse olen pakannu sillä muutaman leffan... muuten ohjelma menettelee mut pitäs saada pakattua 2-pass menetelmällä.

Oon säädelly asetuksista 2-pass pakkauksen päälle ja kahden (työn/jobin) divxän asetuksista 1-pass asetukset ja 2-pass asetukset....

Pitäs siis tietää et miten asetukset pitäs säätää et sais onnistus 2-passilla pakkaamaan ??

2.  
  3. ~Jööman~

~Jööman~ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pieni vinkki, unohda koko ohjelma. On paljon parempia tapojakin hoitaa homma. Flask Mpeg on ihan kauhee ohjelma, jälki on surkeaa. Muinaismuisto, jota jotkut vielä jaksaa päivitellä välillä.

4. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ...niin juuri. Tosin Xmpeg-versio Flaskistä menettelee, mutta kannattaa silti opetella jonkun "oikean" ohjelman käyttö...

5. ~Jööman~

~Jööman~ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paras tapa: DVDdecrypter+DVD2AVI+Avisynth+VirtualDubMod ja tietenkin kodekki mitä haluat käyttää.

Audiolle BeSweet.

Siinä tapa jolla saat parasta jälkeä, ei todellakaan vaikeeta kunhan vähän viittii vaivaa nähdä. Ohjeita kyllä löytyy helposti.

Ohjelmia joilla toi tehdään "automaattisesti" on vaikka kuinka paljon, jos ei itse halua tehdä. Ilmeisesti täälläkin tunnettu Gordian Knot(nykyään opensource)on vain yks monista vaihtoehdoista.

Jaa tämä sivu