olisin kiitollinen ohjeista jolla pystyisin polttamaan FLAC tiedostot audio-cd:lle nero-7 vai joudunko ottamaan nero-8. jos joku viitsisi laittaa hyvät ohjeet mitkä tällänen puoliamatöörikin ymmärtää.
Mielestäni riittää kun asennat FLAC pluginin Neron hakemistoon. Paikki mihin se pitää laittaa on jotain tyylliin "C:\Program Files\Ahead\Shared\AudioPlugins". Esim. FLAC v1.0.0.33 Täältä Vähän tietoa Täältä Eli laitat ne tiedostot tuonne hakemistoon, käynnistä Nero ja polta FLAC-tiedostot ihan samalla tavala kuin mp3-tiedostotkin kun teet audiolevyä.
ter! kiitti vinkeistä pientä tarkennusta jos vielä sais tosta asennuspaikasta. pistetäänkö plugi sinne neron kansioon vai löytyykö paikka jostain muualta. en löytänyt kyseistä kansiota sieltä mihin olin neron asentanut. sori vaivan näkö.
Etsin juuri omasta koneestani ja se dll-tiedosto (nxmyfla.dll) on minulla paikassa: C:\Program Files\Common Files\Ahead\AudioPlugin Ja Nero itse on taas asenettuna ihan eri osiolle. Eli C-asemalta löytyy tuo kyseinen polku johon se dll-tiedosto laitetaan EI siis sinne missä Nero on asenettuna.
kiitti! vaivan näöstä löysin paikan ja nyt toimii. hyvä että, tämä sivusto on olemassa sain taas apuja ongelmaani.