Firmwaret, Homebravet ja sensemmosista ohjeita Psp Slimiin

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi opukka 19.10.2008.

1. opukka

opukka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Terve! Eräs tyyppi sanoi tuolla yhdessä viestissä näin

"PSPTUBE = katsoa videoita youtubesta ... siinä nyt oli minun suosikkini mutta onhan niitä paljon muitakin hyviä ohjelmia mitä voi laittaa psp:lle."

Niin vaikka tarvinko jonkun PSTUBE:n että voin mennä psp:n netissä youtubeen katsomaan videoita? Ja tarviiko olla joku firmware 1.5 että saa ton PSTUBE:n laitettua siihen? Ja sitten vielä että onko siitä jotain haittaa jos laitan tuon firmwaren 1.5 koska minulla on ihan uusi psp slim niin muuttuuko se siitä jotenkin? Ja vielä lopuksi miten saan psp:ni firmware 1.5 miten se tehdään? Mitä muuta hyötyä on laittaa se 1.5 kun toi PSTUBE?

P.S. Voiko Psp Slimiin ylipäätään laittaa firmware 1.5
    Jos joku jeesus haluaisi vastata näihin kysymyksiin tai yrittää kertoa niin paljon niistä homebraveista ja firmwareista ja sen semmosista niin olisin hänelle iki onnellinen. :D

Tarvinko Psp:ssäni flashplayeriä ollenkaan?

2.  
  3. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli lähetettyä kaksi kertaa..HUPS!!!

Viimeksi muokattu: 19.10.2008
  4. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sinun joutuu hankkia custom firmware.

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa saada custom firmware.

1.Jos et halua itse tehdä tätä ilmaiseksi skippaa tämä kohta.
    Elikkä sinun pitää tehdä sinun slimille magic memory stick ja pandoran
    Battery voit tehdä sen helposti suomen kielisillä ohjeilla tässä
    sivussa http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=5789
    Kunhan muistat että tietokoneessasi pitää olla xp jos ei ole niin
    googleta vaikka että panodras battery whit vista niin pitäis löytyä.

2.Ostat pandoran akun etukäteen täältä http://modpiiri.com/?sivu=tuotteet&k=12&ak=1&l=2&s=0&cid=12 mutta sinun kuitenkin joutuu tehdä itse magic memorystick ohjeet tässä http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=5789 MUISTA TEHDÄ VAIN KOHDAT 1-5 KOSKA SEN JÄLKEEN ALAT JO TEHDÄ ITSE SITÄ AKKUA!!!!!!

kysy ihmeessä jos jotain jäi epäselväksi

5. opukka

opukka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Siis en oikee ymmärtäny tota ohjetta, mitä esimerkiksi tarkoitti toi että: Mene PSP:ssäsi: Settings -> System settings ja sieltä format memory stick entä mitä sintten pitäs tehä? Vai onko toi sillee et mun pitää kytkeä psp tietokoneeseen ja sitten mennä tonne format memory stick:iin ja kun oon asentanu sen yhen ohjelman niin laittaa se sitten tonne? Eli minne mä laitan ton 3.71 m33?

Onko toi custom firmware sama asia kun firmware 1.5? Ja muuttaako sen firmwaren vaihto mun psp:tä millään tavoin?

6. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    (huoh) no custom firmware on nimeensä tullut eli sillä voi pelata varmuuskopio pelejä ja sillä saa enemmän irti konsolistasi.
    Kyllä sinnun pitää kytkeä konsolisi koneeseen muuten juttu ei onnistu ja tämä on sitä että alennat versiosi 1.5 ja sieltä voit nostaa sen M33:n eli customiin
    ja tarviit 4gb muistikortin(suositellaaorystick onn)...ja tuo format memory stick on sitä että poistat kaiken pspstäsi eli kannattaa varmuuskopioida tiedostot koneellesi.

7. opukka

opukka Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli kun oon asentanu ton TOTALnewbi easyinstaller-ohjelman niin pitääkö mun laittaa se asennettu ohjelma sun muu sinne muistikortille ja työntää se sitten psp:hen?

Ja eikös ton bandora batterynki pysty tekee jollaki ohjelmalla?

P.S. Onko Bandora battery ihan sama asia kun TOOL-akku ja jos mä saan jostaki pierastua Magic memory stick ja bandora akun niin toimiiko mulla sen jälkee kaikki homebreavit? Toimiiko slimillä SPTUBE ilman noita kikkailuja?

8. Termis

Termis Guest

Ei ilman toista pspeetä jossa on jo ennestään cfw

On

Sen jälkeen kun saat noiden avulla asennettua cfw

Ei

Jaa tämä sivu