Joltain komponenttivalmistajilta lähi-idästä voisit saada. Epäilen kovasti että myydään muuten. Mihin tarkoitukseen tarvitset ? Eikö joku käytetty lcd jonka purkaisit ajaisi saman asian ?
no tulee ihan ammattikäyttöön, eli käytetty ei käy ja uuden purkaminenkin liian hankalaa? tai ainakin luulen niin, ja lähi-itä on osatoimittajana liian epävarma/ hankala, esim entinen toimittaja ei sovi siksi, kun osat pitää maksaa etukäteen ja toimitusajat pitkiä, suomalainen toimittaja olis paras, niitäkin on, mutta kun vaan löytäisi.
Varmaan joku isompi maahantuoja osaisi neuvoa tai sitten joku yritystele tai vastaava. Purkaminen on itseasiassa todella helppoa, mitä noista modaus kuvista olen katsellut.
Vähän alle 5min siihen menee mut siinä jää yli kuoret sun muut mitkä pitäis roudaa kierrätykseen sun muuta jos on suuremmistakin määristä kyse. gnt:ltä tai vastaavalta vois löytyy mahiksia tilata jos on kyse suuremmista eristä.
gnt on tukkuri, scribona on toinen, molemmat tuovat maahan itse muistaakseni. www.gnt.fi ja http://www.scribonadistribution.fi/ suuremmissa erissä voi myös kääntyä suoraan valmistajan puoleen ja kysyä esim. maililla. Yleensä vastauksen saa noin 3pv:n sisään asiallisesta kyselystä.
tyly vastaus tuli: kysele jälleenmyyjiltä, he voivat asiaa selvittää, ja jälleenmyyjät ei tiedä mistään mitään