http://img95.exs.cx/img95/272/mozillaadware4vs.png Pitääkö tuohon suhtautua vakavastikin,kun firefoxia niin aluksi puollettiin juuri turvallisuuden takia ja se saikin minut vaihtamaan IE:n pois. olisiko nyt syytä tehdä paluu mikkisoftaan?
No kaverit on ainaki kehunu Firefoxia eikä oo ikinä tullu mitään pöpöjä, mutta mulla tuli eilen firefoxilla yks troijalainen ja yritän parhaimmillaan poistaa sitä...
Tuskinpa on olemassakaan ohjelmaa jossa ei olisi aukkoa/aukkoja. Ff:ssa on pari aukkoa, Ie:ssa niitä on 20, joten mahtaako paluu Ie:n kannattaa.
Foxiin on muuten korjauspaketti saatavilla, mutta kun odotellaan vähän niin sen saa ohjelmistopäivityksenä, varmaankin loppuviikolla.
huvittavaa toi panikointi noista aukoista Eiköhän pitäisi jo olla selvää että kaikki systeemit on reikäsiä. Ainoo etu linuxeissa ja vaihtoehto selaimissa on se että ketä kiinnostaa tehdä mato selaimelle/käyttikselle jonka markkina osuus on vaikka 4%. Kun voi tehdä madon käyttikselle joka on 95% maailman koneista. Mutta myönnetään että firefoxi vie käytännöllisyydessä muita 100-0
Noniin, nyt on Firefoxin 1.0.1 päivitys saatavilla. Työkalut > Asetukset > Ohjelmistopäivitykset. Ja eiku asentelemaan. Tuli muuten nopeuttakin ihan kivasti lisää
osaaks joku sanoo että miks en voi ladata noita päivityksiä? Painan sitä asenna päivitykset nappia ja sitten tulee se ruutu jossa lukee että ladataan ja asennetaan päivityksiä, mutta mitään ei tapahdu vaikka kunka kauan oottais?
No mulla ei firefoxissa koskaan oo ollu mitään... Suosin enemmän tota netscapea, koska se on mun mielestä helppokäyttösempi.