aluksi firefox yritti päivittää itsensä, tuli ongelma(en muista mitä luki) sitten hain asennusohjelman netistä, asennus epäonnistui herjaa virhettä: kokeilee retrya, mutta mitään ei tapahdu... OK, poistin vanhemman tuliketun, mutta tulos on sama, kokeilin myös toisenkielistä firefoxia, mutta ihan sama probleema... Mitä siis voin tehdä? edit: pistin vanhemman tuliketun, se asentui ongelmitta, mutta ei päivity... joten joku kusee vieläkin
Hae ja lataa se uusin asennus tiedosto netistä. Käynnistä kone vikasietotilaan ja koita asentaa se siellä. (vedä sitä ennen nettipiuha pois koneesta)
Voisikohan olla lataamasi paketit viallisia? Millä latasit ne FF:t, minulla firefox meni silleen sekaisin, että lahes mikään lataus ei onnistunut vaan lopetti kesken ja väitti lataamisen olevan valmis. Asentuukos esim. Opera selain normaalisti?
kaikki muut selaimet pelittää/ päivittyy OK, enkä tahdo muita selaimia IE:n, FF:n ja Operan lisäksi... edit: Ainiin joo, latasin ne tuliketut vanhemmalla tuliketulla(2.0.0.2), minkä asennus mulla oli tallella
Oletko koittanut poistaa ensin Firefoxia ja sen jälkeen siivota rekisreristä sen mahdollisesti jälkeen jättämät rekisterimerkinnät, esim. vaikka Ccleanerilla? Ja tämän jälkeen uudelleen asentaa foxia?
olen koittanut... ei mitään, pitää kokeilla tota OneMemberin juttua... edit: se toimi ja nyt on uusin tulikettu! Kiitokset kaikille