Ongelmana on, että kun yritän valita tuosta pudotusvalikosta ensimmäisellä klikkauksella osoitetta, niin valikko aukeaa ja sulkeutuu taas välittömästi. Toisella yrityksellä se toimii normaalisti. Jos klikkaan ensin yhden kerran mihin tahansa, valikko toimii normaalisti. Eli ei suuri vika, mutta ärsyttävä. Firefox päivitetty 1.0.2->1.0.3, ei apua. Olisko ideoita?
poista firefox.. hae uus http://www.mozilla.org/products/firefox/ ja asenna.. jos vaikka toi päivitys ois sotkenu jotai..
Ongelma oli samanlainen jo 1.0.2 versiossa, en kyllä muista koska se on ilmaantunut. En ainakaan kovin helposti löydä ilmoitusta samankaltaisesta probleemasta, joten ei liene firefoxin bugi. Ainakin 1.0 ja mielestäni jonkun aikaa 1.0.2 toimi ok, koneella ei pelejä eikä crackeja, lieneekö wintoosan uudelleenasennus edessä?
Minulla on taas sellainen ongelma kun käynnistän Firefoxin niin ei avaudu mitkään sivut. Eli mikä on ongelman nimi?
Minä taasen kysyisin tuosta Firefoxin päivittämisestä, se kun ei näytä oikein sujuvan. Kun ohjelma on ilmoittanut päivityksiä olevan saatavilla olen klikannut homman käyntiin ja lataus/asennusruutu on tullut näyttöön. Ongelma on sitten se että päivitys vain jatkuu ja jatkuu, viime kerralla annoin sen jatkua n.6h ennenkuin keskeytin sen. eli kuinka nopeasti tämän pitäisi tapahtua. Firefox on S.kielinen, versiosta ei mitään hajua, ladattu alunperin noin kk sitten.
@Imotti: Onko palomuurilla lupa päästää firefox läpi?? @Antigod: Se versio selviää Firefoxista näin: Ohje->tietoja Mozilla Firefoxista. Sit avautuu ikkuna jos se näkyy..
Tietääkö kukaan muuten että saako tota firefoxia avaamaan aina sivut tollaselle välilehdelle kuten operassa. Ois ihan kätevä.