Mulla on FireFoxin kanssa sellainen ongelma, ettei suostu hiiren keskellä olevalla skrollarilla ollenkaan Firefoxissa skrollaamaan sivua ylös- tai alaspäin! En muista milloin tämä alkoi tapahtumaan, mutta yhtäkkiä tämän vain huomasin. Olen yrittänyt etsiä netistä ongelman ratkaisua, mutta tuloksetta. Olen kokeillut about:config osoitteella firefoxissa säätää yhtä skrollaukseen vaikuttavaa seikkaa, mutta sekään ei auttanut asiaa! Missähän mahtaisi olla vika?
Kirjoita osoiteriville: about:config Tarkista että seuraavat arvot ovat vastaavat: mousewheel.withnokey.action: 0 (itselläni myös 0) mousewheel.withnokey.numlines: pitäisi olla joku muu suurempi kuin: 0 (itselläni tässä kohtaa 1, voit kokeilla myös muita numeroita.) mousewheel.withnokey.sysnumlines: vaihda tämä false tai true arvoon kokeillaksesi auttaako. (itsellä true) Tee yksi muutos kerrallaan jotta havaitset oliko muutoksesta apua. Avaa toinen välilehti ctrl + t näppäinyhdistelmällä ja avaa siihen joku sivu jossa voit testata scrollausta. Kerro mitä muutit että sait toimimaan ja mitkä arvot sinulla oli.
Ongelma on nyt korjattu. Laitoin Logitech SetPointin asetuksista jostain syystä Ei mitään-asetuksessa olleen Skrollauspituuden 3:een, ja nyt toimii. Ihme, että muissa ohjelmissa toimi, vaikkei Firefoxissa toiminut... Luulis ton asetuksen olevan vaikuttava jokaseen ohjelmaan.