niin koitan asentaa firefox 1.0:n täyttäversiota ja asennus "onnistuu" mutta avatessa firefoxia tulee pienehkö vaalean keltainen laatikko jossa lukee accesskey="allowpopups.accesskey;"--------------------^ ja asennusta olen koittanut vanhan 0.9.3N päälle. olen myös poistanut tuon 0.9.3:N uninstal tiedostolla... ja myös ohjauspaneeli --> lisää/poista ohjelmasta olen poistanut sen 0.9.3:n mutta ainavaan tulee samaa ongelmaa asennettaessa tuota 1.0:aa mikä neuvoksi ??
Kokeile poistaa %appdata%\Mozilla\-kansio (C:\Documents and settings\<käyttäjä>\Application data\Mozilla) jos Windows käytössä. (Linuxissa ~/.mozilla-hakemisto). Kannattaa varmaan poistaa myös Program Files -kansiosta mahdolliset Firefoxin rippeet ennen uutta asennusta.
tuolta olen poistanut kaiken joka sinne jää uninstalin jälkeen ... häviääkö tuon poistamisessa "omat" asetukset ja kirjan merkit ??
Kyllä... Samaten kuin laajennokset yms. Ne varmaankin tuon häikän aiheuttivat, jos eivät olleet yhteensopivia uden version kanssa. Suosikit on jossain alikansiossa bookmarks.html -tiedostossa, ota se talteen ja kopioi asennuksen jälkeen takaisin. Ainakin osa asetuksista on prefs.js-tiedostossa, samaa voi kokeilla sillekin.