Mitä FireDaemon.exe tekee windowsissa? Se on ilmeisesti jokin ohjelma, tai komponentti, joka mahdollistaa ohjelmien installoinnit vai? Mulla tuo firedaemon tekee koko ajan joitain virheilmoituksia. Miten muuten, voinko asentaa Windows XP:n vanhan päälle ilman että C-asemalta menettäisin joitain tärkeitä tietoja tai ohjelmia. Pitäisikö mun siirtää ne D:lle? Mulla kun on ongelmana tuo järjestelmän palautus ja kovalevyjn pakkaus- joka laittoi koneeni aivan sekaisin. Kumma juttu oli myös se, että Nortoni ei ole löytänyt mitään pöpöjä koneeltani, mutta eilen kun laitoin koneeseeni AVG:n antivirus- ohjelman, niin se löysi koneestani pari troijalaista. Outoa on myös se, että jos pidän esim. nettiä päällä hetken, tai käyn muutamilla sivuilla (katson muutaman klipin kaikki voivat miettiä miltä sivuilta), tai jos lataan esim. Bear Sharesta muutamia kappaleita, niin media player lopettaa toimintansa. Asia ratkeaa vasta silloin, kun sammutan koneen. Koneen sammuttamiseenkin tosin menee aina toista minuuttia, kun konen yrittää siis sammuttaa ohjelmia, jotka eivät vastaa, eivätkä välttämättä ole olleet edes päällä. Onko hyviä ideoita. On niin vaikea sanoa, mistä ongelmat johtuvat. Kaikki kyllä alkoi tuosta, kun yritin eheyttää pirstaloitua C-asemaani, se sai koneen sekaisin, niin taisin yrittää pakata kovalevyni, sitten kone olikin jo sekaisin ja löin edelleen vettä kiukaalle käyttämällä järjestelmän paluttamista, joka oli viimeinen pisara matkalla kohti tuhoa. Apua.
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/firedaemon/ korjausasennuksen voi tehdä jolloin se palauttaa levyltä toimivat tiedostot, jolloin ei tarvitse tyhjentää levyä/osio(i)ta.