Finlux T620 päivitykset?

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi oisko 05.11.2005.

  1. oisko

    oisko Member

    Liittynyt:
    30.05.2004
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen aikeissa ostaa Markantalosta tuon digiboksin kai suhteellisen halvalla? 299€
    Mietityttää kuitenkin, että saako laitteeseen enää päivityksiä "taivaalta" kun Finlux meni konkurssiin?
    Entä kuka hoitaa 1 vuoden takuun?
     
  2.  
  3. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Silloin kun Finlux teki "ekan" kerran konkurssin, niin Schneider hoiti päivitykset ja huollot muistaakseni, mutta nyt nuo päivitykset on häipyneet Schneiderin sivuilta. Taivaalta on muutenkin tullut noita päivityksiä nihkeästi ja tuskin tulee enää Finluxille.

    Pelastus löytyy kuitenkin tuolta http://www.schneider-fin.fi/www/ eli Medion MDT4200 PVR päivitykset käy tuohon Finluxiin, mutta päivitys pitää tehdä itse tietokoneella.

    Huollosta ei kyllä ole tietoa, kysy sitä Markantalosta.
     
    Viimeksi muokattu: 05.11.2005
  4. TeeKoo

    TeeKoo Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2003
    Viestejä:
    390
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko tuo medionin uusin päivitys parempi, kuin tuo finluxin uusin?
    Vastaavatko nuo ohjelmisto numerot toisiaan? Ongelmana, että televisio käynistyy myös aina ajastin toiminnon mukana - saako sitä pois muuten, kuin katkaisemalla heräte piuhan?
     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2005
  5. oisko

    oisko Member

    Liittynyt:
    30.05.2004
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kuinkas tuo päivitys tehdään tietokoneen kautta? USB-kaapelilla?
     
  6. TeeKoo

    TeeKoo Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2003
    Viestejä:
    390
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nollamodeemi piuhalla. Juuri tein sen. Meni tosi helposti.
     
  7. oisko

    oisko Member

    Liittynyt:
    30.05.2004
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuleeko tuo nollamodeemipiuha boksin mukana vai pitääkö erikseen ostaa, paljon maksaa ja mihin se tietokoneessa liitetään?
    Onko tuon laitteen alkuperäisessä ohjelmistossa sitten joku niin vakava ongelma, että se ylipäätään vaatii sen päivityksen?
     
  8. TeeKoo

    TeeKoo Regular member

    Liittynyt:
    27.09.2003
    Viestejä:
    390
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaapeli ei tule mukana, maksaa vajaat 10euroa. Boksin pitäisi päivittää itse-itsensä antenniverkosta, mutta minulla ei ainakaan tuota uutta päivitystä tullut, joten päivitin sen itse.(ohjeet ja ohjelmat löytyy finluxin sivuilta - ainakin vielä. Kyllä itsellä pelasi ilman päivitystäkin ihan hyvin.
    Tietenkin jos käyttää tota medionin päivitystä, se ainakin pitää päivittää tietokoneella.
     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2005
  9. arskaxx

    arskaxx Active member

    Liittynyt:
    14.07.2004
    Viestejä:
    1,056
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Medionin 2.05 softassa oli sellainen vika, että boxi hukkasi välillä kaikki valikkonsa ym. töpseliresetti palautti nuo valikot.

    Koska Finluxin softa ilmeisesti on identtinen(aloituslogoa lukuunottamatta) Medionin kanssa niin oletan, että Finluxin 2.05 myös jossain vaiheessa hukkaa käyttiksensä.

    Medionin softalla 2.13 ei ole tuota käyttiksen katoamista vielä ilmennyt runsaan kuukauden aikana. En ole viitsinyt päivittää tuohon 2.14 versioon kun tämä nykyinen softa on toiminut ongelmitta.
     
  10. cpenter83

    cpenter83 Regular member

    Liittynyt:
    28.05.2005
    Viestejä:
    1,353
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Suunnilleen samaan hintaan saa myös Humaxin tallentavaa ja siinä ainakin päivitysten kanssa on varmemmalla pohjalla.
     

Jaa tämä sivu