1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Finlux DVD F-510

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi nenasap 25.09.2003.

  1. nenasap

    nenasap Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin kyseisen soittimen, enkä oo 100% et toistaako vain Region 2sen levyjä vai toimiiko muutkin. Eli jossei toimi, niin onko olemassa koodia jolla aluekoodivapauden saa kytkettyä päälle? Voisko joku auttaa miestä mäessä?
     
  2.  
  3. toukkaman

    toukkaman Guest

  4. nenasap

    nenasap Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos, mutta kuten jo mainitsin, soittimeni on Finlux DVD F-510(huom F-kirjain) eli noi ohjeet oli toiselle mallille.
     
  5. nenasap

    nenasap Member

    Liittynyt:
    25.09.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eikö siis KUKAAN osaa neuvoa meikäläistä tässä ongelmassa? Onko olemassa muita "kepulikonsteja" jolla soittimen sais aluekoodivapaaksi??
     
  6. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    kysy liikkeestä, mistä ostit
    soita suoraan maahantuojalle / lähetä postia
     
  7. petska

    petska Member

    Liittynyt:
    16.10.2002
    Viestejä:
    49
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse ostin tuollaisen soittimen ja myyjä sanoi että netistä löytää koodin. en ole etsinyt koska rajoitus ei minua häiritse mutta koodin siis löytää jos vaan etsii.
     
  8. toukkaman

    toukkaman Guest

    Ai! Uskotko aina kaikki mitä myyjät sanovat?
    Taisi olla yleinen myynti kikka ja olettamus. Kysyppä myyjältä mistä sen löytää kun dvdrhelp.com ei tunne sitä ja googleakin huvikseni yritin. Itse en omista kyseistä soitinta, mutta huvikseni yritin sitä metsästää.
     
  9. leku

    leku Guest

    Ostin tuollaisen juuri tänäään eräästä Helsingin Itäkeskuksessa sijaitsevasta pienestä liikkeestä ja soitin oli valmiiksi aluevapaa. Yhdistelmä "Power on - setup - menu 2188 - version" kertoo mikä region on käytössä.

     
  10. lahtka

    lahtka Member

    Liittynyt:
    25.10.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ainakin Veikon Koneesta (HKI Itäkeskus) lupasivat antaa koodin puhelimitse. Itse en sitä tarvinnut ainakaan vielä, joten en sitä vielä tullut pyytäneeksi.
     
    Viimeksi muokattu: 25.10.2003
  11. jp.69

    jp.69 Guest

    Oletko ollut tyytyväinen laitteeseen ja osaatko sanoa toistaako jpeg-kuvia.Paljo kärsit koneesta???
     
  12. leku

    leku Guest

    Itseasiassa oma kappaleeni osoittautui vialliseksi, toisessa etuäänikanavassa oli vikaa, joten parhaillaan odottelen vaihtovekotinta tilalle...
     

Jaa tämä sivu