Fifa 07 ongelma

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi eifeltorn 02.01.2008.

1. eifeltorn

eifeltorn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen säätänyt kaikkia grafiikka asetuksia pelistä mutta silti peli pätkii. Mikä mahtaa olla syy. Mulla on windows vista ja eihän peli oo tarkotettu sille??

2.  
  3. Dakann

Dakann Guest

Tarkoitatko pätkimisellä sellaista aivan kuin tulisi jokin hidastus peliin.Vanhalla koneella toimi hyvin mutta uudessa koneessa vista ja fifa 07 ja nhl 07 tekee tuollaista hidastelua.

4. eifeltorn

eifeltorn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo. Välillä tai oikeastaan koko ajan tulee hidastuksia

5. Dakann

Dakann Guest

Joo,olen nyt katellu eri foorumeita ja monilla näkyy olevan sama ongelma vistan kanssa.Peli ei ilmeisesti ole vista yhteensopiva. TEKNINENTUKI@EA.COM vois auttaa .kirjota tonne ongelmasta pitäs tulla ainakin jonkinlainen vastaus.Suosittelisin tuota.

Ja jos saat ratkaisun kerrothan sen tänne :)

6. eifeltorn

eifeltorn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Sain nyt vastauksen ea:lta. Tuli tällainen, mutta kun en mikään asiantuntija ole niin en tiedä mistä noita asetuksia voi säätää. Voisko joku auttaa? Mukana tuli tämä teksti:

Voi olla, että äänikortti aiheuttaa konfliktin, mutta tuskin se siitä on kiinni. Kannattaa kokeilla vaihtaa äänet kokonaan pois päältä, ja jos se poistaa pykimisen, syyllinen on kiikissä. Ota myös antialiasointi ja reunanpehmennys sun muu graafinen herkku kokonaan pois, mieluusti myös näytönohjaimen omasta hallintapaneelista. Pistä myös pystytahdistus (vertical sync) päälle tai ota se pois, riippuen siitä missä asennossa se nyt on.

7. matuska00

matuska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla ei ole tuollaisia ongelmia ollut vistan ja fifa 07 kanssa. Kokeilkaa pistää se käynnistymään xp yhteensopivuustilassa. Eli siis hiiren oikealla kuvakkeen päällä ja ominaisuudet. Sieltä yhteensopivuus välilehti ja suorita yhteensopivuustilassa ja valitsette xp.

8. eifeltorn

eifeltorn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moni tuumanen näyttö sulla on mikä resolution??

9. Dakann

Dakann Guest

Kyllä voisinpa melkeen sanoa että ea puhuu jälleen paskaa.Ei olla ainuita joilla on juuri samanlaisia ongelmia pelin kanssa vistalla.Toiseksi peli toimi vanhalla koneella paremmin vaikka antiikkia tähän verrattuna.Resoluutioita olen koittanut ilman tuloksia.Kannattaa koittaa tosiaan v-sync pois/päälle mutta en usko et auttaa.Oon kyllä grafiikka asetuksiakin koittanut säätää ja turhaan.

10. eifeltorn

eifeltorn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Yritin etsiä tota vertical synciä mutta ei taho löytyä. Voisko joku sanoo mistä sen saa??

kiitti jo nyt

11. matuska00

matuska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näytönohjaimen asetuksista sen löytää nimella v-sync tai jos on suomenkielinen valikko niin pystytahdistus.

12. eifeltorn

eifeltorn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Säädin pystytahdistus ja reunapehmennys sun muita asetuksia. Pykimiset vähenivät mutta eivät loppuneet kokonaan. Kulma- ja vapaapotku tilanteissa pätkii todella pahasti ja silloin myös kun pallo on ilmassa.

13. eifeltorn

eifeltorn Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuli nyt näin jälkeenpäin mieleen että voiko ongelma johtua siitä että peliä on pelattu kahdella tietokoneella? Kaveri sanoi että peli ei toiminut yhtä hyvin sen jälkeen kun peli oli ollut lainassa.

14. matuska00

matuska00 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jotenki tulee nyt vaan mieleen ettei koneessasi ole tarpeeksi tehoja. Pistä resoluutiota vähän pienemmäksi ja muitakin grafiikka-asetuksia.

15. Dakann

Dakann Guest

Koneesta ei ainakaan minulla kiinni.Vanhallakin koneella joka oli museokamaa toimi tämä peli mainiosti.

Uskon et johtuu Vistasta.Ja kuinka ollakkaan kun yrittää yhteensopivuustilassa peli väittää ettei levy ole sisässä.

Sain ainakin nhl sitte loppujen lopuks toimimaan kun pisti grafiikat rumalle mutta kyllä tälläne ärsyttää kun jo muutenkin ruman pelin grafiikkoja pitää ruveta alentaa uudella koneella.

16. Juketsu93

Juketsu93 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mul toi nhl 07 toimii tosi hyvi täysillä grafiikoillakaan ei oo mitää ongelmii pelaamisessa

Jaa tämä sivu