Ffdshow:n asennusongelmat

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi 9800419 26.02.2005.

1. 9800419

9800419 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ffdshow asentui nikottelematta WME:in, mutta koitettaessa
    video configurationin aloitusta tulee herjaa:
    "RUNDLL
    Virhe ladatessa ffdshow.ax
    sovelluksen tarvitsemaa kirjastotiedostoa ei ole"

Onko hajua tai apuja?

Paha hakea ongelmaa kun ei tuo ilmoita tarkempia tietoja puuttuvasta dll:sta. Olis edes lista tarvittavista kirjastoista niin voisi koittaa jotain...

2.  
  3. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    - oletko jo koittanut asentaa uudelleen?
    - löytyykö tuo tiedosto (ffdshow.ax) ohjelmat...\ffdshow kansiosta?
    - mistä imuroit? (hae uudestaan tai jostakin toisesta paikasta...)
    - asennuksen jälkeen on syytä bootata kone !

4. 9800419

9800419 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Uudelleen asentaminen, toisesta paikasta imurointi (ap oli näiden sivustojen linkistä) eikä boottaus tuo muutosta. Ffdshow.ax löytyy samasta kansiosta kuin muutkin ohjelman tiedostot (Todella hämärä muistikuva on sellainen, että ko. .ax-pääte liittyisi johonkin pakkaukseen, olenkohan ihan hakoteillä?). Itsellä tulee lähinnä mieleen että joku Ikkunat 2000:n yleisesti käyttämä .dll kusee, mutta paha päästä jäljittämään että mikä, kun ei ilmoita vihreilmoituksessa haetun tiedoston nimeä. Tosin Ffdshow:n mukana tulee itsessäänkin aika paljon .dll-tiedostoja koitan ehkä seuraavaksi etsiä muut samannimiset tiedostot järkästä ja vähän vertailla niitä, jos ei sattumalta tule kenelläkään mitään ylevää patenttia mieleen (pitkäveteistä puuhaa se vertailu :( ).

5. admins

admins Guest

6. peeke

peeke Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Juu, kuten toi äskeinen kirjottikin niin kannattaa kokeilla jotain muuta versioo ffdshowsta. Mulla heitti samaa virhe ilmoitusta tolla uusimmalla päivityksella mutta kävin hakemassa vähän vanhemman version(muistaakseni joku 26/10/2004)niin johan homma alkoi pelaa...ja mulla mulla oli kyllä muitakin codekkeja koneella.

7. jipozu

jipozu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  8. Ovara

Ovara Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eipä toin dll-tiedoston lataaminen mulla ainakaan mitään auttanut. Onko sillä jotain vaikutusta että laitoin tiedoston winnt/system32:seen?

9. jipozu

jipozu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli mulla on versio FFDSHOW 2005-02-16 ja kopioin sen tiedoston windowsin system32:seen poistin ja asensin ohjelman uudelleen. äänten kans oli jotain pientä ongelmaa mutta nekin alkoi pelaamaan

Jaa tämä sivu