Eli en ole aivan varma johtuuko se ffdshow:sta, mutta tällä viikolla aloin katsoa yhtä Uunoa ja se ei toiminut kunnolla. Toistotahti oli alle puolet normaalista ja äänet oli pelkkää suhinaa. Sitten aloin katsoa yhtä XviD elokuvaa, jonka hain viime viikolla ja sillä oli samat oireet ja viime viikolla se toimi moitteettomasti. Olen asentanut ffdshow uudestaan kokeillut uusinta versiota sekä vanhempia, mutta mikään ei toimi. Kaikissa XviD elokuvissa tätä oireilua ei tapahdu joten aika outoa. Onko muilla ollut samallaista ongelmaa, mitäköhän tässä tekis että sais taas kaikki leffat toimimaan.
No kokeileppa asentaa xvid ja ffdshow uudelleen ja katso mitä sitten tapahtuu. Itse asensin ensin divx. sitten xvid ja lopuksi ffdshow ja kaikki toimii moitteettomasti.
Joo oon kokeillu niitä asentaa jo aika monesti, mutta ei tapahdu muutosta. Mikäköhän siihen oikein tuli kun se tällä viikolla vaan teki niin ettei kaikki Xvid leffat toiminu, tai kaksi Xvid leffaa Gigli ja Uuno Turhapuron Muisti palailee pätkittäin. Uuno hain jo joskus vuosi sitten ja nyt laitoin sen levyltä uudestaan koneelle ja se ei toiminu kunnolla. Aikasemmin se on toiminut moitteettomasti.???
Tuli tässä mieleen että ei ole tullu tässä koneelle muuta asennettua kun muutamia pelejä ja RealPlayer vähän ajan sisään. Voiko RealPlayer aiheuttaa jotain häikkää.
ctrl+ald+del ja katso ettei mikään ohjelma syö suorititehoja taustalla, jos ffdshow päällä niin kato ettei se pura AC3 ääniä ja ettei mitään hirveitä post processing asetuksia ole päällä.
Ei se mitenkään voi johtua mistään suoristukyvystä kun ongelma ilmeni ihan vasta, tällä viikolla. Ei oo tässä koskaan ennen tollasta ongelmaa ollu.
Nyt alkoi taas toimimaan poistin ac3filterin ja asensin sen uudestaan niin alko toimia. Kumma juttu, mutta toimiipahan nyt taas.
terve täällä matti myöhänen.oot varmaan ongelman purkanu.aattelin vaan semmosta että ootko saanu kokonaan tyhjäksi ne entiset godekerit. mulla on käyny niin että ne pelaa joskus ristiin, elikkä on toiminta häikkää.viimestä piirtoa myöten pois kaikki ja sitte uusiks.