1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Fedora core2 sekoitti NTFS osion

Viestiketju Linux -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi mouze 03.09.2004.

  1. mouze

    mouze Member

    Liittynyt:
    03.09.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkä, minulla on Windows xp home, jossa on 120Gt kovo jonka olin jakanut kolmeen osaan C,D,E osioihin. C:llä windows, D:llä asennetut ohjelmat ja E:llä asennetut pelit sekä kaikkea muuta. Sain sitten yks päivä idean asentaa Fedora core2:n joten osioin hiaman uudestaan Partition magicillä. Vapautin E: asemalta noin 7Gt ja tein siitä Ext3 osion Fedoralle.

    Sitten ei muutakun asentamaan Fedoraa. Osionin tein asennuksessa itse, otin vielä 7Gt:sta swapin ja bootin enkä koskenut muihin osioihin. Asennuksen valmistuttua ja fedoran päivitettyäni aattelin että käyn windowssissa pelaamassa.. Ensinnäkin xp latasi itseään käyntiin noin 3-5minuuttia, siinä sitten huokasin että käynnistyhän se ja ajettelin mennä pelaamaan menin E: osiolle, mutta en päässyt sinne koska xp väitti että levy on alustamaton ja haluanko alustaa levyn, no en vielä alustanu koska ajattelin katsoa partition magicillä levyä mutta se ei lähteny enään käyntiin vaan valitti viallisesta kiintolevystä. Joten päätin kysyä täältä apua, että voinko saada tiedostoja E osiolta palautettua?

    Kiitos jo etukäteen jos joku minua viisaampi viitsii auttaa.
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Viimeksi muokattu: 03.09.2004
  4. mouze

    mouze Member

    Liittynyt:
    03.09.2004
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos. :)
     

Jaa tämä sivu