install shield wizard käynnistyy ja samantien tulee error: Error Code: -5009 : 0x8002802b Error Information: >Ctor\ObjectWrapper.cpp (163) >Ctor\ObjectWrapper.cpp (391) >Kernel\Component.cpp (1163) >Kernel\CABFile.cpp (384) >SetupDLL\SetupDLL.cpp (1526) PAPP:FEAR PVENDOR:Monolith Productions (##ID_STRING7##) PGUID:2B653229-9854-4989-B780-D978F5F13EAB $11.0.0.28844 @Windows XP Service Pack 2 (2600) BT_OTHER 55456.18 osaisko joku auttaa? olis kiva päästä kokeilemaan peliä...
Onko sinulla kenties FujitsuSiemensin kone? Itsellä oli juuri samanlainen ongelma mm. Battlefield 2:ssa, Men of Valorissa, Medal of Honoreissa, F.E.A.R.:ssa, King Kongissa etc, Commandos Strike Forcessa etc... Ja sama ongelma oli myös kaverillani, jolla oli myös tismalleen samanlainen Fujitsun pakettikone. Eli jos mahdollista niin kokeile koneella, joka ei ole Fujitsu. Muuta en keksi.
No ei tuo ainakaan raudasta johdu. Kokeileppa poistaa kansion "C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional" Muista ottaa varmuuskopio Voit myös kokeilla asentaa uusimman InstallShield version.
Fujitsun koneilla ei ole mitään tekemistä tän kanssa. Itse omistan Fujitsun pakettikoneen ja monet kaverini, ja muun muassa FEAR ja BF2 toimii ilman mitään erroria
Itselläni myöskin FujitsuSiemensin pakettikone ja yllätys yllätys ongelmia on ollut BF2:n ja F.E.A.R:n kanssa. BF2 lähti toimimaan Windowsin uudelleenasennuksen jälkeen, F.E.A.R:a en ole vielä kokeillut asentaa. Mahtaisiko rekisterin jonkunasteinen sörkkiminen auttaa? Tosiaan ihme juttuja kyllä. Hyvä että on toimimaan saatu ilman Windowsin uudelleenasennustakin.
No kyse nyt ei ole Fujitsu-Siemensin itse koneista, vaan luultavasti ihmisillä on vain liian vanha softa koneessa. Ei tuo nyt raudasta johdu.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/445358 haluistko joku auttaa mua tos ongelmas (linkki)