Miteinkäs pitkälle olette pelannut kyseistä peliä kun mulla heitti just uuden kartan kehiin niin ajattelin vaan et tuleeko niitä montakin? Ja vanhalle kartalle jäi paljon timantteja ynnä muuta niin voiks sinne mennä vielä pelaan ja kerään kaikkea? Missä vaiheessa aukeaa lisää aseita kun olen tosiaan sillä toisella kartalla ja ei ole kummosesti aseita auennut vaikka olen tehnyt kaikki asekauppiaan tehtävät ekalla kartalla? Tapoin ekalta kartalta molemmat pomot ei kai haittaa?ja uudelta kartalta hain joltain jehulta kylästä uuden tehtävän.
Pelissä on 2 karttaa.. Eli etelä ja pohjoinen. Pääset myös sille vanhalle "kartalle" kun ajat sen aavikon läpi. Niitä aseita saat lisää tekemällä niitä asekauppiaan tehtäviä sillä toisellakin kartalla. Ja ne molemmat pomot pitääkin tappaa..
itellä meni ~25h pelissä, tosin etsin aika paljon timagneja... peli sitten loppuu vikan tehtävän jälkeen, sen jälkeen ei enää pääse takaisin kumpaankaan mappiin, vika tehtävä tapahtuu sitten tuolla hear of darknessissa että sinne kun joutuu niin tietää "lopun" olevan lähellä.