farcry 2 problemos

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi emile_ 25.10.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. emile_

emile_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    TERVE

ehkä vähän pitkä mut lukekaa pois.
    -------------------------------------------
    ensinnäkin kun asenna farcrytani. asennuksen loppupuolella valittaa että
    tideosto kateissa tai jotain en muista sitä ilmoitusta. joku tällänen

Win32/worlds/world.dat. tollanen. painoin "yritä uudelleen" ja se yritti uudelleen. mutta samaa valitti.
    sitten yritin laittaa kaikki tiedostot pelin levyltä kansioon, ja sieltä sitten asentaa. ei auttanut mitään.joten painoin ohita.

(viimiset kolmepeliä mitä olen asentanut aina sama juttu että joku tiedosto on vioittnut/kateissa/virheellinen. asennuksen aikana)

sitten kun on painanut finish niin valittaa että joku (en muista) mutta joku DLL tiedosto vioittunut/kateissa? kun ei mitään hajuu mitä ne errorit yrittää selittää.

joten painoin vaan että ok. kunhan vaan pääsen pelaamaan. ERITYISESTI moninpeliä. sen jälkeen käynnistin pelin ensimmäistä kertaa ja toimisi aivan mahtavasti. yksin peli ainakin....

sitten yhessä tehtävässä meni niin kovin hermot. koska kuolin ja olin tehnyt viimeisen savetuksen joskus vuonna kivi. ja näin painoin heti että Quit.

ja SITTEN tein accounit ubisoftin sivuilla ja kaiken muun.
    sen jälkeen painoin sieltä player match>team deathmatch. ja niin peli alkoi lataamaan. ja yht äkkiä ennenkuin pääsin mihinkään servuun. puhuu jotain että punkbuster ois bannannut mut. sepä kiva. koitin useita kertoja eri pelimuodoilla ja aina sama juttu.

oisko tolla että mut bannataan jotain tekemistä sen yhden tiedoston kanssa jota mulla ei ole. esim se DLL file?

olen googlannu kuulkaas koko internet universumin löytääkseni vastauksia. ei löytynt. mitään technical support e-postia en löytänyt. ainoastaan FAQ, joka ei sisälllä ongelmaani.
    jos joku tietää jonku ubisoft tehcnical support emailin.
    ois kiva saada infoa. : )

ostin tämän pelin juuri nettipeliä varten koska voi tehdä map editorilla ja niin ees päin. eikä juuri nettipeli toimi....

onko kellään samaa ongelmaa? kenties?
    entä oisko apuja? kenlies?

ja koneen tiedot pitäs varmaa olla kai.

windows vista home premium 64 bit
    AMD phenom 9850+ 2.50GHz
    nvidia geforce 8800GT
    4gb ram.

: D kiitos jo etukäteen vastauksista jota toivottavasti tulee

Viimeksi muokattu: 25.10.2008
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.