mis mättää ku yritän asentaa far cry v1.2 patchiä niin se väittää et en ole muka asentanut koko peliä viel.. vaik olen?
ahaan..nyt huomasin. mulla on kolmena bin tiedostona tää far cry peli, mut vaik asennan sen tolla daemonilla niin se kyl asentaa sen mut ..se ei kerro et se on asennuttu jos avaan uudestaan ykkös levyn.. oon ihan pihalla.. taas
Kiva monologi... 1.2 on vedetty virallisesti pois ongelmien vuoksi, joten ehkei sitä kannata edes vielä asentaa. http://www.gamershell.com/news/14304.html Toisaalta tämähän on warea taas vaihteeksi, niin eikai pelisi toimimattomuudella oo mitään merkitystäkään.
joo.. kyl mul peli toimii.. mut meinasin vaan tota patchia. se vaan hämää edelleen ku avaan ton ykkös levyn niin se näyttää ettei sitä olisi asennuttu?? vaik windows kyl näyttää toisin.. outoa.. ufoo.. judoo..
jos on varmuuskopio, otahan vielä kopiot niistä kahdesta muusta cd:stä ja asenna nekin. far cry:n cd-versio on siis 5 cd:tä ja sitähän voi ostaa vain euroopan ulkopuolelta (sillä euroopassa far cry:ta myydään vain dvd:nä). _X_X_X_X_X_[small]Max Paine[/small]
joo.. mäkin vähän ihmettelin tota kolmea bin tiedostoa.. ku olen nähnyt niitä dvd versioita. mut kyl se kuitenkin työntää 3.5gigaa kamaa ku ne asentaa. eikä mulla ole niitä levynä.. asentanut vaan olen ne daemon. ns.virtuaali asemalla. ja nyt yritin asentaa sen 1.1 patchin mut taas sama homma.. väittää etten ole asentanut koko peliä viel. hitto mul oli jossain toises pelin asentamises toi sama homma joskus.. mut ei muisti riitä niin pitkälle. joo.. täytyy yritellä jotain... ps. räikkösen spoilerin-asentaja ettii duunia