Olen jumittunut kyseisessä pelissä laivan kannelle,ei pääse etiäppäin ku on helikopteri kokoajan niskassa. miten sen saa tuhottua?
Jep ammut sen alas sieltä tykittämästä. Taitaa tulla hauskaa sulle kun ei ole edes pelin vaikeimpia kohtia.
Juu Juu, Ekaa kertaa vasta pelasin koko peliä,kiitos kuitenkin... onhan se sieltä koitettu ampua,mut eipä ole vielä pudonnut...mutta kaipa tuo sieltä.....
Juu.. Osas kyllä olla tää peli ärsyttävä sillon joskus.. Välillä todella hyvä mutta jotkut kohdat niin vittumaisia että
Jos tarkoitat sitä kohtaa jossa se tankkeri täytyy räjäyttää, voi sen kohdan tehtävän suorittaa monella eri tavalla. Minä pääsin saman kohdan näin: Minä latasin ekana sieltä laivan hytistä kaikki mahdolliset ammukset ym. tarvikkeet. Sitten viritin pommin paikoilleen ja hyppäsin laivan perästä ja sukelsin/uin sinne pikkuiselle luodolle jossa oli se veneen hylky ja joku puu. Sieltä sitten veneen takaa ammuskelin helikopteria raketin-heittimellä (Rocket Launcher) ja viimeinkin se helikopteri poistui savuten paikalta. Kyllä se kohta piti muutaman kerran uudestaan aloittaa mutta kyllä se sitten viimeinkin onnistui.