Kun pelaan Far Cry:ta se toimii aina siihen asti hyvin kunnes helikopterit tulevat kuviin tai niiden äänet alkavat kuulua. Peli jumittuu joksikin aikaa paikalleen enkä tiedä miksi, vaikka olen säätänyt pelin asetukset alimalle mahdolliselle (low). Voisiko vika olla näytönohjaimessa(Raedon 9200). Olis kiva jos joku tietäis. ja muita tietoja koneesta Windows Xp Home Edition Pentium 4 CPU 2.60GHz 512Mt Ram DirectX9 (far cry pelin mukana) Peli ei myöskään päästä minua siitä kohdasta, kun veneellä pitää lähteä etelään muistaakseni. Peli lataa, lataa, lataa ja lataa ja lataa. mutta ei päästä minua eteenpäin latauskohdasta
vika on näytönohjaimessa: SE ON LIIAN VANHA! itsellänni on rad 9500 pro ja silti peli ei voi pelata ilman että tökkii välillä. Hyvä kun koneesi suostui ylipäätänsä käynnistää se.
Pilkun viilausta, 9200 on uudempi kuin 9500, mutta siinä on paljon vähemmän vääntöä ja turhaa herätellä vanhoja threadeja että pääsee vain aukomaan päätään jollekkin jonka tietokone ei ole uusin mahdollinen.
minulla on 9600xt128Mb, 3GHzprossu, 512Mtmuisti,directx9b ja asetukset medium ja silti pätkii välillä ja kun lopettaa pelaamisen niin kone on niin jumissa että täytyy käynnistää uudelleen?
no peli toimii paremmin gf korteilla ja päivitäminen voi auttaa itelläni on gf4mx ja peli toimii loistavasti ilman nykimistä
enpä usko että 9200se kortilla toimii "ihan hyvin")) Mutta itsellä on 9500pro ja 1400 celeron, ja nykimättä pyörii aivan hienosti 1084x768 resoilla, tosin en jaksanut tuota pelata kun siihen kun mennään siihen laivaan.
Jaa-a. Itse omistan Club3D:n Radeon 9600 Pro:n ja Far Cry pyörii oikein nätisti 1280x1024 näyttötarkkuudella ja 32 bittisillä väreillä. Täytyy myöntää, ettei Radeon 9200 ole mikään pelaajan kortti. Ei pärjää edes 8500:lle, vaikka ikäero on 9200:n puolella.
mulla on hercules 3d prophet 8500 series ja tekee ton saman ongleman mut ei oo kuitenkaan kone jumissa ku lopetan pelin....
Nykypelien sulavaan toimintaan ei riitä 512 Mt muistia. Kyullä minullakin r9800pro:lla pätki, mutta kun sammutin taustalla pyörivät ylim. sovellukset niin pätkiminen poistui.(Ja muistia on 512MB) ...Tai siis riittää, mutta kuitenkin..