olen tässä miettinyt viitiiköton tilata kun en oo pelannut ekaa version niin onko tuo peli sitte rahan arvoinen ettei olla sitte sillein että 2h päästä se on tylsä ? ja sitte vielä pyöriikö tää peli mun kokoon panolla eli emo: P5K Prossu: Q6600 2.40 ei kellotettu näytis: Asus 8800 GTX ei kellettu Antec Sonata 3 + 500w ei kait siinä muuta tarvi kertoa.. muistakaa sitten sanoa josse eka versio oli huono tai jtn jos tiedätte että tää peli ei tuu oleen hyvä kertokaa please
En ole peliä pelannut mutta olen kuullut siitä melkeimpä pelkkää hyvää, ja kyllähän tuo pyörii koneellasi aivan helposti ilman ongelmia.
Ei se oo ees julkaistu vielä, niin kuka muka tietäis onko se rahan arvoinen? Luultavasti kyllä on. Ja ihan sama ootko pelannu sitä ekaa, koska tämä Far Cry 2 ei mitenkään liity siihen, paitsi nimellä. Ubisoft tekee FC kakkosta, Crytek teki sen ekan. Eli ei siinä mitään väliä oliko se surkea vai hyvä... mutta olihan se kyllä ihan jees.
Kyllä toi sun kone sitä pyörittää, mutta en tiedä millä FPSllä... Mitään speckejä tai muuta ei ole viellä julkaistu. Tulee olemaan paljon parempi, kuin joq Crysis... Lukenut iha törkeästi juttu FC 2 ja nähnyt videoo --> Kauniinpi/parempi kuin Crysis, jota kaikki hehkuttaa parhaaks...