Okei, eli mun Far Cry 2 CD on hajalla! Huomasin tos ihan äsköttäin ett keskellä sitä CD:tä törrötti pieni palanen CD:stä, irrotin sen ja sen jälkeen huomasin sellasen sentin pituisen halkeaman myös keskel sitä levyä. Vaik ei sitä lovea niin helposti nää, ni en silti uskalla laittaa sitä CD-asemaan, sattaa hajota koko kone jos se levy pirstoutuu sinne sisään. Voin lähettää kuvan viel siitä myöhemmin, mut nyt kaipaisin neuvoja, mitä tekis?
Ei se kone hajoa jos laitat DVD-asemaan rikkinäisen levyn. Ja jos keskellä levyä on halkeama niin tuskin pirstoutuu aseman sisään. Saattaa ehkä olla jopa lukukelpoinen, mutta tuskin. Mutta, jos se levy on rikki, niin sitten se on, ei mitään tehtävissä.
Kokeilin sitä levyä. Ihan hyvin viel asema luki sitä ja peliki toimi ihan normisti. Toivottavasti oot oikeessa siitä et mitään ei sit hajoo jos se jostain syystä hajoo sin sisää
Hmm. Jos levy ei toimi niin hommaa Crack. Se on ihan laillinen ja siinä ei tarvita enään levyä kun sellainen löytyy. Itse olen joidenkin pelien kohdalla käyttänyt sitä, pääsee paljon helpommalla. Asennat, laitat crakin niin tarvitse olla laittamassa sitä levyä. Ainakin Diablo 2 kohdalla oli näin ja parin muun.
Ja tänä päivänä far cry 2 ei tartte cd-tä pelaamiseen, kun on asentanu 1.03 patchin. Elikkäs jos tuntuu et se hajoo käsiin se levy, mut hetken viel kestäis niin tee ittelles varmuuskopio vaik magic isolla, jonka voi sitten avata daemon toolsilla. Tuo viritys toimii sitten käytännössä kuin normaali levy, mutta levy on koneella kovalevyllä turvas. Ja tämä kaikki vielä jopa täysin laillisesti ;D anteeksi taas kerran sekava teksti
Vau, en tienny että FC2:seen oli tullu tälläne uus päivitys! =D No, kiitti kaikille avusta, varsinkin noista magic iso ja daemon tool linkeistä!