nyt tuli pojat jännä ongelma pelasin tätä fallouttia ja tulin megaton kaupunkiin jossa tämä peli sitten tilttas ja meni windowsiin no tämän jälkeen menin takaisin peliin ja otin uusimman tallennuksen ja huomasin että peli toimii muuten mutta näppäimistö ei vain toimi siis mitä hittoo tämän jälkeen kokeilin resetoida konetta ja asensin pelinkin uudestaan mutta ei auta onko ideoita? - asensin myös näppikseen uudet ajurit - olen yrittäny aloittaa myös uuden hahmon ja ei auta - olen yrittänyt aloittaa pelin myös toisista savetuksista ja ei auta - ja vielä pelin käynnistäessäni ainoa asia mikä toimii on hiiri siis näppis ei toimi missään vaiheesa - ja kyllä olen kokeillut muitakin pelejä pelta ja ei toimi - ja kyllä se on toiminut ennen tuon pelin crashin jälkeen tais sitten tapahtua jotain -Formatoin jo koneenkin ja laitoin uusimmat ajurit kaikkiin eikä auta. näppis on heti kuollut kun menee peliin Tietääkö kukaan että voiko näppiksen jotenkin disabloida tuolla pelissä eikö kukaan voi oikeasti auttaa???????????????????????????????
löysin ratkaisun zonealarm pro on ilmeisesti 1 niistä palomuureista jotka plokkaa näköjään yhteyden näppikseen poistin eston ja toimii taas