Pelatessani peliä minulle ilmenee nämä muutama ongelma: 1. Useimmat hahmot eivät liikkuessaan liikuta raajojaan vaan liikkuvat pysähtyneinä 2. Hahmojen päät alkavat pyöriä ympäri (pää kääntyy rinnan sisälle) Olen yrittänyt löytää päivityksiä peliin, mutta fallout:in kotisivuilla on vain uusin päivitys (en ole päivittänyt peliäni ollenkaan, koska sain sen juuri) Kiitos kaikille vastanneille!
Lataat ja asennat sen uusimman päivityksen. Sen jälkeen tulet uudelleen kertomaan, jos ongelmia ilmenee. Mitä tulee tuohon hahmojen liikkumattomuuteen, niin itsellä sitä ilmenee varsinkin kauempana liikkuvilla hahmoilla. Kyseessä on ilmeisesti jokin koneen tehoja säästävä asetus.
Fallout:in kotisivuilla oli 2 päivitystä (us, uk). Olen aiemmin jo yrittänyt molempia mutta ongelma ilmenee edelleen. Miten tuon "tehojen säästämis asetuksen" saa pis päältä. Koneessani on kulla sata varmasti tarpeeksi tehoa tuon pyörittämiseen
ONGELMA RATKAISTU! Olin unohtanut tehdä koneen tehojen mittaus prosessin, jossa peli käy läpi ja asettaa grafiikat oikeiksi. Kun tein tämän ongelma loppui