Jeps kun lyön cd; n sisään niin en saa sitä käynnistettyä koska näyttöön tulee teksti; Sovelluksen käynnistäminen epäonnistui koska sovellusken kokoonpano on viallinen. Eli mitä tämä tarkoittaa? Kuiten kun avaan levyn ja valitsen sieltä installerin voin asentaa pelin mutta tämän jälkeen kun yritän pelata näyttöön tulee seutaava viesti; ProgramFiles/Bethesda/Fallout3launcher ei voitu avata koska sovellus on vioittunut tai ynm en muista tarkalleen. APUA TARVITTAS PIAN!
Minulla AIVAN sama ongelma!!! ei lähtenyt uudelleen asentamalla ei sitten millään. kaikkea olen koetellut eikä mikään tuottanut tulosta. Ennen aina on toiminut! Kiitos jo etukäteen jos joku viitsisi/osaisi auttaa.
Fallout3 lakkasi toimimasta kun vaihdoin näytönohjaimen. Windowsin toimintakeskuksessa on viesti Your computer was unable to download the solution at this time. Check to make sure your computer is connected to the Internet, and then try to download the solution again later. Netti toimii moiteettomasti ja palomuuri sallii Falloutin ottaa yhteyden nettiin.
Kokeileppa poistaa peli kansioineen, aja ccleaner rekisterin puhdistus ja asenna sitten peli uudestaan.
Juu, no minua vähän mietityttää kun herjasi fallout tota jo jonkin aikaa sitten ja vähän aikaa myöhemmin kone alkoi sekoilla niin piti uudelleenstartata koko windows ja kaikki tiedostot meni, joten en usko että tuossa mistään tiedostojen pyyhkimisistä yms. olisi kyse kun vieläkin pistää samaa virhetekstii tulemaan. Tietokone on HP pavilion Windows XP enempää en tiedä jos jotenkin saan selville niin kertokaa, kiitos jo etukäteen
jos formatointi tarkoittaa sitä kun kone palautuu ostotilaan, niin ei auttanut kun kokeilin jo. Olisiko Fallout 3 diskissä jotakin propleemaa?
Formatointi tyhjentää koko kiintolevyn jonka jälkeen windows asennetaan puhtaalle levylle. Palautus on eri juttu.
eikö mitään muuta ratkaisua ole kun ainoa ongelma on tuo fallout 3? muuten windows pyörii loistavasti
Jos se ei ole koskaan toiminut, on asennuslevyssä mahdollisesti vikaa. Asentuuko muut pelit kunnolla, jos asentuu, on pelilevyssä vika. Juu, no minua vähän mietityttää kun herjasi fallout tota jo jonkin aikaa sitten ja vähän aikaa myöhemmin kone alkoi sekoilla niin piti uudelleenstartata koko windows ja kaikki tiedostot meni Tuo kyllä viittaa windows ongelmaan, kun palautus ei auttanut, on formatointi tietääkseni ainoa korjauskeino.
No miten tällainen formatointi sitten tapahtuu? voisin kokeilla saman tein ja sitten lätkästa fallout kolmosen sisään ja kokeilla auttoiko
Tuossa linkissä on ohje, printtaa se tarvittaessa. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/361529
Juu, kiitos vihejeestä, mutta kone on vanha eikä asennuslevyä tahdo vaan löytyä mistään vaikka kuinka etsin. Noh. Minun falloutit on sitten kait pelattu. Kiitos kaikille silti!
Sulla on varmaan koneessa lisenssitarra, lainaa tai hommaa jostain xp levy ja käytä omaa lisenssiavaintasi.
Tuli tässä mieleen että Vika varmaan on Falloutissa, koska kun pistän levyn sissään ei se reagoi mitenkään. Muissa ei ole tuota ongelmaa. Uudelleen asennuskaan ei tehoa.
Millasella levyllä se on, tupla dvd vai? Ja onko muut toimivat samanlaisella levyllä? Saattaa olla häikkää dvd asemassakin, ettei lue tupla levyjä. Siihen saattaa auttaa aseman firmwaren päivitys.
DVD Rom. Sanoo diski ja katoin toimivasta diskistä niin se sanoo myös DVD Rom. melko oudoksi alkaa käymään.