F-securen fssm32.exe ottaa prossupiikkejä

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat - HijackThis -logit -osiossa. Ketjun avasi Paukkis 22.10.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Paukkis

Paukkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli siis ongelmana on tuo yllä mainittu prosessi joka siis tasasin väliajoin nakkaa hetkellisesti prossun käytön 100% ja kone tilttaa sekunniksi. ärsyttävää esim kun pelaa ja yht äkkiä tulee töks.. sama homma kun kattoo leffoja jne..ja kun en osaa tuota lontoota niin hyvin että tajuaisin m-softan sivuilta ohjeita niin ajattelin että josko joku osaisi sanoa mitää pitää tehdä että saa tuon piikittelyn pois, luin joskus muinoin että rekisteriin pitäisi jotain muuttaa mutta en löytänyt enään sitäkään ohjetta. Help!!

2.  
  3. Jurppis

Jurppis Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuo prosessi kuuluu f-secure virustorjuntaan
    Kannattaa varmaankin kokeilla jotain muuta virustorjuntaa sillä saattaa olla että f-secure ei ole yhteensopiva muiden ohjelmien kanssa. Suosittelen ilmaista antiviriä

4. Supo

Supo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    F-secure on raskas ja muistisyöppö ohjelma.Itse aikanaan ihmettelin miten h.... kone jossa on giga muistia ja Amd64 3500 prossa hyytyy ja tuntuu raskaalta. Ja kun katoin tehtävienhallinnasta securen käyttämiä prosesseja oli käytössä toistakymmentä.F-reki koneesta pois ja Kaspersky tilalle ja vot kun kone oli jälleen kuin uusi :).Ja kaiken lisäksi f-p..... on vaikea saada kokonaan koneesta pois ilman winukan uudelleen asennusta ,että sellaista kuraa ja vielä maksullista ei kannata koneeseen laittaa.

5. Paukkis

Paukkis Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    juu no mää oon tuosta lisenssin maksanu tietosena että se on raskas ja siinä on paljon prosesseja jotka syö muistia. ei mun kone muuten töki muutako tuo yks prosessi jonka saa muistaakseni jotenkin loppumaan, kun vaan joku tietoviisas kertoisi miten..

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu