f- secure

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi olsson 29.05.2005.

1. olsson

olsson Guest

Mitenköhän saisin f-secure internet security 2005 oem virus torjunnan poistettua koneesta, Tää on tämmönen puolenvuoden ilmanen juttu.Nyt sitä ei saa poistettuu millää.

2.  
  3. Rikkivety

Rikkivety Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eikö Start-menusta löydy F-securen kansiota ja sieltä uninstall/poista asennus -linkkiä? Oletko koettanut jo Control Panel->Add or Remove Programs-> ja sieltä F-secure... ?

4. Arnolds2

Arnolds2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pitäs lähtee noilla Rikkivedyn ohjeilla. Itte oon poistannu monelta koneelta ko ohjelman ja hyvin lähtee.

5. olsson

olsson Guest

Joo yritetty on,Lisää ja poista kun yrittää niin se vilkahtaa kerran eikä tapahdu mitään yritin myös f-securen poistoohjelmalla mutta ei lähde silläkään? Taisi tulla minusta ikuinen securen käyttäjä???

6. V-kos

V-kos Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Asenna päälle uudestaan ja koita poistaa sitten uudestaan.

7. vellu-m

vellu-m Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    yksi toimiva keino on: käynnistä kone uudelleen ja sitten heti kun windows alkaa näyttää taustakuvaa (kone saa viellä vaikka ladata) ---> mene nopeasti lisää/poista-sovellukseen ja sitten poistat sen f-securen...

Mä oon joitain ohjelmia joutunut tolla tavalla poistaa ja kyseinen "kikka" on toiminut...

8. jokke70

jokke70 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  9. Arnolds2

Arnolds2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos ei muuten onnistu niin poista koko kansio ja sitten aja ccleaner tai easycleaner pitäs lähtee jos ei lisää/poista sovelluksen kautta lähde.

10. COBHC

COBHC Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on samantapainen ongelma.Poistin FIS2005:n normaalisti ja kone ilmoitti kaiken olevan ok.Menin katsomaan Program filesista,niin sieltä löytyi F-secure kansio.Jos yrittää poistaa,tulee ilmoitus "access denied".Mulla on admin.oikeudet eli ei ainakaan siitä ole kiinni.Lisäksi Backweb on vähän väliä päällä vaikka sen laittaa pois task managerista.Pitäiskö toi poistaa vikasietotilassa?En vaan muista kuinka sinne pääsi.

11. jepu010

jepu010 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hakkaat f8 kun avaat konetta ennen kun windowslogo tulee näkyviin ja sitten sieltä valitset vikasietotilan.

12. COBHC

COBHC Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitti Jepu.Sen f-secure kansion sai poistettua safe modessa tosta vaan ja jo vaikeni f-securen "kummitukset" kertalaakista.

13. jepu010

jepu010 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eippäs mitää :)

14. kuassa

kuassa Guest

Tuo F-Secure on kyllä tuossa mielessä vähän outo. Minulla oli 30 päivän versio ja yritin sitä poistella.

Poistin sen ihan F-Securen ohjeiden mukaan ja se itse ilmoitteli että se oli poistettu.

Uudelleen käynnistyksen yhteydessä se oli kumminkin vielä päällä. Poistin sen uudestaan ja vasta toisella kerralla se lähti oikeasti.

Ei se mitään, työpaikalla esimiesten Outlook+HTML viesti+F-secure yhdistelmä aiheuttaa sen että kyseisiä viestejä ei voi nähdä. Pahimmassa tapauksessa koko kone lukkiutuu. :)

Itse kallistun kyllä vahvasti Nortoniin tai Trendiin päin, jos haluan vaivakseni virustorjunnan.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 08.06.2005

Jaa tämä sivu