F-secure --- Norton Internet Security 2005

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Imlar 21.02.2005.

1. Imlar

Imlar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli alan saada tarpeekseni tosta f-securesta (tarkkaan ottaen surffinet tietoturva) ja ajattelin vaihtaa norton internet security 2005:een. aidosta aitoon. onko odotettavissa ongelmia vai osaako f-secure poistaa itsensä täydellisesti nortonin alta?

2.  
  3. sieg

sieg Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eka poistat nykyisen ja sitten vasta asennat uuden, koska nämä virusohjelmat rupeaa helposti ristiriitoihin..

4. Cathunter

Cathunter Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Puretusta softasta jää helposti koneelle kaikenlaista roinaa rassaamaan ja nettiin pääsyä vinkumaan, joten rekisterin putsaus(run regedit) ja käynnistyvien ohjelmien tsekkaus(run msconfig)on myös paikallaan. Easy Cleaner -ohjelmasta on tähän myös apua.
    http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm

Viimeksi muokattu: 21.02.2005
  5. Imlar

Imlar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    selvä juttu, easycleaner löytyy joten eiköhän tosta hyvä tuu. kiitoksia

6. kujaki

kujaki Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nortonille (joka on mulle tuttu) löytyy tarkat ohjeet täydelliselle poistamiselle koneelta.
    Kannattaa etsiä F-securen sivuilta - todennäköisesti se on myös ohjeistettu.

7. iec

iec Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulle on kyllä jäänyt sellainen mielikuva että tuo Norton on vielä raskaampi softa kuin F-secure. Saatan olla tietysti väärässäkin. Itellä ei oo ollu mitään ongelmia F-securen palomuuri+virustorjunta-softasta.

Mikä F-securen versio Imlar sulla tarkkaan ottaen on? Ite joudun nimittäin kohtapuolin päivittämään F-securen tai vaihtamaan johonkin toiseen. Olis kiva kuulla kokemuksia pyöriikö Norton sittenkin vähemmillä resursseilla.

8. Imlar

Imlar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    en mä sen tarkemmin tideä tästä, kuhan että F-Secure Anti virus 2005, kerron kokemuksia kun saan nortonin.

9. extralow

extralow Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla oli f-secure 5.55 ja vaihdoin norton internet securityyn ,eikä ole raskaampi norton.(enään nykyään)
    Mutta ei se kevyempikään ole.Keveyden saa hyvillä ilmaisilla ohjelmilla,jotka ovat varmaan yhtä hyviä mutta
    ihmiset (minä myös) eivät luota niihin.

10. Arnolds2

Arnolds2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    En jaksanut lukee mitä kaikki on kirjoittanut mut F-secure kyll toimii ja hyvin.

Jaa tämä sivu