fear expansion pack pelin kanssa pieniä asennus ongelmia, levy sisään, käynnistyy niinkuin pitääkin, alkaa asentamaan, sitten tulee eteen käsittämätön ongelma, "F.E.A.R. Not found. F.E.A.R. must be installed prior to installing F.E.A.R. Extration Point. It does not appear to be installed. Would you like to locate it manually?" niin, kysymys onkin, mitäs pitäs tehä? kokeilin kaikki melkeinpä mahollisia asioita. mikään ei toiminut. siis toi juttu tulee ennenku pitää valita kansio minne peli asennetaan. jos valitsen esim "C:\fear" minkä ite oon tehnyt, niin ei toimi. kiitos jo etukäteen
Asennusohjelma ei löydä alkuperäistä F.E.A.R.:ia asennettuna koneeltasi. Onko se asennettuna? Tuo Extraction point kun on katsos lisäosa joka vaati isäntäpelin toimiakseen. Kokeile itse F.E.A.R.:in uudelleen asennusta ennen kuin lähdet lisäosaa asentamaan.
Itse kokeilisin tuota "manual" kautta, eli hakisin sen kansion mis alkuperäne Feari siaitsee jos sellane on...
jees... kiitos vain, pitänee siis hankkia itse fear. pukki toi tuon lisäosan. eihän sekään kaikkea voi tietää
mulla olis kans ongelmaa ton F.E.A.R. Extration Point asennuksen kanssa kun asennus alkaa herjaamaan että pitäs asentaa 1.06 patch ja mulla on jo 1.06 patchi ja F.E.A.R. Combatissa on 1.08, mutta ton F.E.A.R. Extration Point asennus valittaa että pitäis asentaa 1.06 patch =/ oon asentannu pelin uudelleen ja jopa windowsinki uudelleen mutta ei auta yhtikäs mitään
Onhan pelit alkuperäisiä (aitoja)? Tulee meinaan mieleen, että eri maiden versiot eivät luultavasti ole yhteensopivia. Ja sinullahan on tuo alkuperäinen FEAR, eikö vain? En myöskään osaa sanoa haittaisiko tuo FEAR Combat tuota asennusta. Voithan tietenkin kokeilla patchata eri patchilla.