EyeToy

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Nieminen_ 15.02.2011.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Nieminen_

Nieminen_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tuossa eilen minulla vielä toimi Eyetoy-kamera webkamerana, mutta tänään kun vahingossa sen kiskaisin pois ja laitoin uudestaan takaisin niin se ilmestyy vain "Unknown Device" nimellä laitehallintaan. Ajureita se ei anna asentaa tähän "unknown device"-laitteseen, eikä myöskään uudelleen plugaaminen auta vaan se ilmestyy aina vain tuntemattomana laitteena.

Elikkäs mitähän tässä olisi tehtävissä?
    Ajureit siihen täytyisi asentaa kunhan se löytäisi ensin laitteen, mutta kun ongelmana on tosiaan se että se ilmestyy vain tuntemattomana laitteena niin siihen ei pysty ajureita asentamaan.

Kaikenlaiset ohjeet ja oppaat mitä olen netistä lukenut niin neuvoo ensin kytkemään sen kiinni ja se ilmestyy "eyetoy natami/logitech" laitteena mutta siinä on se keltainen kolmio päällä jolloin siihen vain päivittää ajurit. Mutta kun näin ei minulla tapahdu.

Kone on Acerin TraveMate Windows 7 käyttöjärjestelmällä, kamera tosin toimi vielä eilen kyseisessä läppärissä, mutta ei enään

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu