Käyttis on Vista. Nyt minulla on ainakin omasta mielestäni paha ongelma kun en pysty avaamaan mitään sovelluksia tietokoneellani kun F-Secure estää kaikki. Se alkoi näin kun käynnistin koneen ja kirjauduin sisään. Sitten F-secure kysyi lupaa Explorer.exen käyttöön (resurssienhallinta) ja minä vahingossa estin sen. Sitten kun koitin käynnistää nettiä niin tuli viesti , että sovellus estettiin. Sitten menin sovelluksien hallinta luetteloon ja koitin pistää explorer.exen kohdalle , että "salli" , mutta se on "harmaana" eli sitä ei voi valita ainoastaan voin katsoa tietoja mutten sallia koko p*sk**... Toivoisin että saisin pikaista apua! EDIT1: Toinen ongelma on myös että kone ei aina käynnisty ekalla yrityksellä eli käynnistän koneen se piippaa sitten tulee se aloitus ruutu mis lukee intel inside ja jne. ja sitten tulee mustaa.
Jos ei muu auta, niin poista F-Securen asennus ja asenna se uudestaan. Järjestelmänpalautus ei tuota kait korjaa. Aikaisemmin oli samantapainen ongelma tällä palstalla, jossa se ei auttanut. Siinä on linkki myös poistotyökaluun (79atanos:n vastaus).
Kiitos neuvosta , mutta tuo ei auta , koska... Minulla on semmoinen itsepäivittyvä f-s , jossa ei ole levyä.
Mikä se sellainen on? Kai asennustiedoston saa ladattua netistä. Edit: Tuoteavain kannattaisi tietysti ensin löytää, jotta uudelleenasennus onnistuu. Jos on esim. Soneran liittymän kautta tullut, niin ohjelman ja avaimen voi ladata muistaakseni liittymän hallinnan kautta. Ainakin joskun on niin ollut.
Hehe.. tää saattaa kuullostaa naurettavalta , mutta tää tuli vähän niikun ystävänpalveluksena liikkeestä eli ne asensivat sen omilta levyiltään ja jutuiltaan minun koneelle. Nimi on F-Secure Client Security.. ei esim. 2009
Pahalta näyttää ainakin tämän mukaan. Ainut korjaus on poistaa asennus ja asennuskansio ja asentaa uudestaan. Pikakorjaus on kytkeä F-Securesta System Control pois päältä.