olen ladannut eac:n koneelle ja cd:n rippaus onnistuu kyllä,mutta miten saan biisien nimet,albumin nimen,artistin ym.myös????tarkoitan automaattisesti! olen yrittänyt vaikka mitä,mutta ei!!!! rippaan levyt flac-muodolla! jonkun ohjeen mukaan olen laittanut asetukset,mutta ei onnistu? please,help me!!!!!
Valitse ylhäältä "EAC" -> "freedb / Database options..." ja "freedb"-välilehdellä sinun täytyy laittaa "Your E-mail address:"-kohtaan jokin sähköpostiosoite (ei tarvitse olla toimiva). Levyn ollessa asemassa klikkaa EAC:n pääikkunassa toistopainikkeiden (play, stop jne.) oikealla puolella olevaa levyn kuvaketta, jollon ohjelma hakee Internet-tietokannasta levyn tiedot automaattisesti.
Kokeilepa klikata "freedb"-välilehdellä "Get active freedb server list"-painiketta ja laita varmuuden vuoksi ruksi kohtaan "On a connection error, retry query...". Kokeile sitten hakea nimitiedot uudelleen.
ei vaikuta muuta kuin,että joku luukku välähtää ruudulla.mitään muuta ei tapahdu! tuli mieleen,että pitääkö joku muu ohjelma ladata eacn lisäksi??