1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Euroline dvr100

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi k954 15.08.2004.

  1. k954

    k954 Member

    Liittynyt:
    29.10.2002
    Viestejä:
    40
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näky olevan kyseinen tallentava dvd soitin markantalossa 199 euroo. Kokemuksia laitteesta, hyviä, huonoja puolia ??
     
  2.  
  3. Touni

    Touni Guest

    Ostin Eurlinen DVX2005 mallin ja vaihdoin kuukauden sisällä pois. Muuten hyvä laite mutta pitää ikävää ääntä musiikki CD-levyjä soittaessa. Laitetta ei voi laittaa esim. viritinvahvistimen päälle sillä se hyytyy helposti lämmöstä.

    Mikäli katsot vaan leffoja niin mikäs siinä.
     
  4. patse

    patse Member

    Liittynyt:
    02.08.2004
    Viestejä:
    30
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Surkee vehje se dvr100. Pitää meteliä eikä toista leffoja täysin susi!
     
  5. tommy67

    tommy67 Member

    Liittynyt:
    05.09.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin Euroline DVR100 eilen Markantalosta ja täytyy sanoa että on hintaan nähden vallan mainio laite. Olen nyt jumpannut vehkeen kanssa useita tunteja ja tässä kokemuksia:

    - laitteessa on takalevyssä pieni tuuletin ja se pitää jonkin verran ääntä. Ei ole minusta kuitenkaan kovin häiritsevä. Myös levyn pyöritys synnyttää välillä "viheltävän" äänen.

    - laite soittaa MP3-koodattujen CD/DVD-levyjen lisäksi myös WMA-koodattuja levyjä. Tästä ei ole mainintaa pakkauksessa vaan ainoastaan englanninkielisissä ohjeissa. Itse pakkaan musani 64 kilobitin WMA-muotoon koska siinä tiedoston koko/äänenlaatu on vielä ainakin minun korvilleni tarpeeksi hyvä ja kipaleita mahtuu enemmän 256 M soittimeeni.

    - olen tallentanut matskua DVD+RW-levylle sekä Humax PVR-8000T digiboksista Scartin kautta että XViD-matksua läppäriltä S-Video-sisääntulon kautta. Kuvanlaatu erittäin hyvä enkä erota alkuperäistä matskua kopiosta. Olen käyttänyt tallennusmoodina Standard Play (SP)-asetusta jolla yhdelle 4,7 G levylle menee 120 minsaa tavaraa. Laite osaa tallentaa viidellä laatutasolla, jolloin yhdelle levylle mahtuu 1-6 tuntia matskua. En ole vielä testannut muita tallennuslaatuja.

    - laitteessa on sisäänrakennettu analoginen TV-viritin. Tallensin kaksi eri ohjelmaa DVD+RW-levylle SP-tallennuslaadulla. Kuvan laatu sama kun alkuperäisessä lähetteessä.

    - testasin poltettuja DVD+RW-levyjä Matsuin halpis-DVDssä (Gigantti 59 e) sekä läppärini DVD-asemassa. Molemmat toistavat levyt mainiosti ja kuvanlaatu on erittäin hyvä. Levy näyttää alussa valikon, jossa levylle tallennetut ohjelmat ja siitä sitten valitaan se jota halutaan katsoa.

    - hinta/laatusuhde siis mielestäni vallan hyvä. Markantalossa laite hintaan 199 euroa (itse sain palautushyllyssä olleen laitteen pienen tinkimisen jälkeen 150 eurolla).
     
  6. kmmo

    kmmo Member

    Liittynyt:
    07.10.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Voisitko kokeilla myös kolmen ja neljän tunnin talletusta?
    Samoin kiinnostaisi tietää, missä muodossa tallenne on? Oletettavasti se on DVD, eli levyllä on VIDEO_TS -hakemisto ja siellä VOB-tiedostoja?
    Voiko lukea tallennetta esimerkiksi DVDshrink -ohjelmalla? Tuo viimeksi mainittu on tärkeä siksi, että mainostauot ym voisi leikellä sillä pois?

    KP
     
  7. DBLBW

    DBLBW Guest

    Itse ostin kyseisen soittimen noin kk. sitten ja hyvin on wörkkiny. Ainoaksi ongelmaksi on muodostunut ostettu TDK:n DVD+RW levy, jota kone ei suostu ensimmäisen kerran jälkeen enään lukemaan. Ois muutama kysymyskin.

    Miten saisi tuon S-Video in -toimimaan ja onko muita ehdotuksia, miten saisi koneelta DVD:lle leffan, kuin tuon kyseisen metodin kautta?
     
  8. hotcold

    hotcold Guest

    Euroline DVR100
    - toistaa LG 4081B:llä polttamani
    - CD-R-VCD
    - Eurolinen mukana tullut tuntem. merkkinen DVD+RW
    - DVDShrinkillä tehty Commodore DVD+R

    Minkä merkkisille aihioille olette onnistuneet polttamaan DVR100:lla? Minulla ei tunnista
    - tyhjää Commodore DVD+R
     
  9. T3M3

    T3M3 Member

    Liittynyt:
    30.10.2004
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla teki eka vehje ihan samaa oli levynmerkki mikä tahansa, ainoastaan RW levyt toimi. Samalla laite pilasi levyn. Kävin vaihtaa laitteen ja nyt on toiminu hyvin ja levynä oon käyttäny commodoreja.
    Tuolla on muuten ohjeet miten saa alukoodivapaaks: http://www.dangaard.fi
     
    Viimeksi muokattu: 06.11.2004
  10. itepe

    itepe Member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pystyykö laitteella tallentamaan CD-R levyjä? Ois hieno jos saisi vinyylit tallennettua samalla laitteella.

    Onko teillä suosituksia mitä DVD-aihioita kannattaisi laitteen kanssa käytää. DVD- vai DVD+, onnistuuko halpojen spindle-levyjen poltto ja tunnistaako muut asemat niitä?
     
  11. itepe

    itepe Member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei, tuota tommy67 tai joku muu Humax 8000t + Euroline DVR-100 käyttäjä.

    Miten olet saanut toimimaan tuon, että Humaxista menee scartin kautta kubva Eurolineen ja Eurolinen scartista televisioon. Mulla se johtaa ainakin siihen, että Humaxia ei voi käyttää yksinään, vaan äänekäs ja herkästi kuumeneva Euroline on aina pakko laittaa päälle, että kuva näkyy televisiossa. Olisi hienoa saada kuva ulos Humaxista ilman että Euroline on päällä, mutta antenniulostuslostahan ei tule Digi-TV-kuvaa ulos, vaan siitähän tulee kai perusmaanpäällinen kanavainformaatio.

    Sitten vielä, jos DVD+RW levystä (jolle on tehty make compatible- toiminto) ottaa kopion tietokoneella, toimiiko se kaikissa laitteissa, vastaako se finalisointia?
     
  12. nirppu988

    nirppu988 Guest

    mikähän vikana kun ostin ton eurolinen ja kun painan eject nappia niin ruudussa lukee open.. mutta luukku ei avaudu vaikka odotin 20min.. missä vika? joudunko palauttamaan tuotteen.
     
  13. itepe

    itepe Member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juuri tänään piti katsella DVD:tä ja televisiota tuon kautta. Yritin 20 kertaa pistää laitetta päälle, mutta aina jämähti "Hello" kohtaan tai sitten ei suostunut avaavaan DVD:n luukkua. Sama vika monella siis.
     
  14. nirppu988

    nirppu988 Guest

    jep sama juttu. meni takuuseen ja annoin 40e väliä niin sain markantalosta uuden sonyn tallentimen.
     
  15. itepe

    itepe Member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onkos tuo kyseinen Sonyn tallennin merkkiä RDR-GX210? Oletkos saanut laitteen aluevapaaksi ja miten? Onkos muuten hyvä laite?
     
  16. nirppu988

    nirppu988 Guest

    En ole vielä saanut koko laitetta. vasta huomenna saan. En tiedä mitä tuo aluevapaa edes tarkoittaa.. voisko joku valaista?
     
  17. itepe

    itepe Member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aluekoodivapaaa laite soittaa kaikkien alueiden DVD:t, Amerikan, Euroopan, ja Aasian. Yleensä DVD:t soittavat vain oman alueen DVD:t, Suomessa Region 2 DVD:t.
     
  18. itepe

    itepe Member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Maahantuojan mukaan laitetta ei saa aluevapaaksi. Harmi, muttei kuitenkaan minulle kamala takaisku, vaikka onhan noita jenkistä ostettuja musaDVDitä muutama.
     
  19. vgran

    vgran Guest

    Nykyään laite maksaa m.talossa 219euroa. Näköjään hinta on nousut? Minulla olisi 100euron lahjasetelin sinne ja tarkoituksena olisi ostaa sellaisen tallentavan dvd-soitimen. Täytynee vähän tinkkiä tai sitten pistää reilusti välirahaa tiskiiin ja kantaa sony merkkisen kotiin.
     
  20. itepe

    itepe Member

    Liittynyt:
    23.05.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on just toi Sony RDR-GX210. Olen tallentanut tässä pari levyä, joita Nero ei suostu kopioimaan. CRC-virhe tai joitain. DVD shrinkillä ihan sama juttu. Pahus, olisi ollut tärkeää materiaalia. Kuitenkin Sony RDR-GX210-laitteella levyn pystyy katselemaan.Levy on finalisoitu.

    Onko mitään tehtävissä, jotta saisin tuon materiaalin kopioitua?
     

Jaa tämä sivu