Ethernet ajuri Acerille

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi LateFIN 19.11.2007.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. LateFIN

LateFIN Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Morjens vaan kaikille!

Eli pitäisi löytää Acer Travelmate 4200 (kannettava) ethernet ajuri. Olen jo yrittänyt ladata LAN ajureita Acerin omalta valmistus sivulta, mutta kun installoin ne koneelle, niin ei tapahdu mitään.

Myös Computer managementista olen katsonut, että siellä on network adapterien kohdalla ainoastaan tämä langaton netti, mutta sinne pitäisi myös langallinen saada. Ja network adapterien alapuolella on Other adapters, joiden joukossa on ethernet controller ja tälle pitäisi siis ajuri saada.

Joten mistä saan selville, että minkä valmistajan ajuri minun pitää lataa ja mikä versio jne. ?

Niin ja kaikki tämä sotku johtuu siitä, että kokeilin tuossa pari viikkoa sitten Linux käyttöjärjestelmää ja tulinkin toisiin ajatuksiin ja asensin Windowsin takaisin, mutta se ei niin yksinkertasta ollutkaan..

Olisi kiva jos vastauksia tulisi mahdollisimman nopeasti. On nimittäin aika tylsää kotona koneella olla, kun ei internet yhteys pelaa :(

Niin ja sanokaa jos jossain on jo aiheesta keskustelua. En itse löytänyt ainakaan vaikka millä etin..

Viimeksi muokattu: 19.11.2007
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu