Tervehdys kaikille! Tässä viime viikolla kulkeuduin tälle foorumille ja aloin selailemaan viestejä mistä täällä oikein keskustellaan. Siitä asti olenkin täällä vieraillut nyt päivittäin ja osallistunut innokkaasti. Ajattelin siis esittäytyä kaikille, kun sitä yleisesti pidetään kohteliaana eleenä. Olen 23-vuotias tietojenkäsittelyn opiskelija Mikkelistä, opiskelen nyt kolmatta vuotta ja aion valmistua reilun vuoden päästä. Harrastuksiini kuuluu kaikenlainen puuhastelu tietokoneen ääressä, erityisesti olen kiinnostunut videokuvauksesta, -editoinnista sekä multimedian tuottamisesta. Tykkään katsoa myös hyvin tehtyjä elokuvia sekä kuunnella laadukasta musiikkia. Jos joku tahtoo tietää lisää taustoja, suunnatkaa osoitteeseen http://koti.mbnet.fi/snapsix Jos eksytte sinne asti, jättäkää lyhyt tervehdys vieraskirjaan mikäli viitsitte. Itse en ole kovinkaan pro näissä videopakkaus/formaattiviidakoissa, mutta kokeilemalla olen oppinut, ja pitäisi varmaan joku kerta syventyä noihin oppaisiin josko oppisi jotain uutta. Tähän asti itse olen taiteillut lähinnä Smartripperin, Xmpegin (Flask) GUI:n sekä Virtual Dubberin avulla, mutta myös muita ohjelmia on jonkin verran tullut käytettyä, aina tilanteen ja tarpeen mukaan.
Onkos tämä itsensä esittely jokin uusi villitys näillä foorumeilla? No ei siinä mitään, ainahan on hauska tuntea muut pintaa syvemmältä