Minä ostin uudet kasetit tulostimeen mutta sen jälkeen kone ei enää tulostanut kuin tyhjän paperin. Siis kertokaa syitä ??
1. Suojatarrat poistettu kaseteista? 2. Kasetit puhdistettu? (tee näin 2-3 kertaa) 3. Tulostin kohdistettu?
en nyt ainakaan lähiaikoina kun odottelen että joku kellä olisi edes herneen kokoiset aivot ja tietää vastauksen niiin kertoo ratkaisun !!
Minä epäilen että tulostuspäät ovat tukkeessa !! Pystyykö niitä itse puhdistamaan ?? kun tuo koneen tekemä puhdistus ei riitä.
No jos viitsisit lukea tulostimen ohjeet mitkä tulivat tulostimen mukana tai mitkä voi myös ladata täältä -> http://esupport.epson-europe.com/Fi...FCCFBB2A5A325142C7E43A32FE03705C2953652297F43 Niin sellanenkin asia olisi varmaan selvinnyt että kun värikasetit on vaihdettu niin sinun tulee painaa tulostimen päällä olevaa "Ink" näppäintä niin tulostin aloittaa n. minuutin kestävän kasettien käyttöön oton (Mutta älä paina näppäintä pohjassa yli kolmea sekunttia koska silloin tulostin putsaa vain tulostin päät.)
ptp2, Member ja ei osaa edittiä käyttää?!? nyt rauhallisuutta niihin viesteihin, täällä yritettää ihmiset auttaa sua vapaasta tahdostaan ja ilmaiseksi joten rauhoitu mitä sanot ja käytä nyt sitä edittiä jatkossa. EDIT: olikin aika wanha ketju, no kun viimeisin viesti oli uusi niin sitä ei paljoo katsonut =)
eipä toimi perskele vieläkään vaikka tekee noi kaikki !! Yhen kerran sai n mustan läntin yläreunaan... Ei saatana tiiä mikä helevetti siinä on. takuu on menny umpeen ajat sit eli pittää varmaan käsin rueta sitä joskus purkamaan niin ei sen jälkeen varmaan enää ees käynnisty.