Hei! En ole huomannut muilla olevan samaa ongelmaa kuin minulla. Minulla on tuo Epson stylus dx4850 laite. Kone ilmoittaa sen olevan 4800. Olen yrittänyt hakea sille ajureita. Skannerin sain heti toimimaan, mutta tulostinta en. Olen yrittänyt eri johdoilla, ei apua. Jotkut ajurien asennusohjelmat ilmoittavat, että jos jatkat saattaa käyttikseen tulla vakavia ongelmia, en ole uskaltanut jatkaa enkä uskalla vaikka muut sanovat, että kokeile vaan Osaisko joku sanoa mitä teen seuraavaksi?
Itse nyt poistaisin sen tulostimen ohj.paneelista, sekä kaikki ajurit/ohjelmat mitkä viittaavat Epsoniin. http://esupport.epson-europe.com/Su...CGROWIYM58zV3pqc84W2LhUcmWnHiUk31CNK52sUU003D Tuolta imutat kaikki tarpeelliset. Tai jos sulla on alkuper. ohjelmisto/ajuri-cd käytä sitä. Epson ohjelmiston asennus ja se tulostin usb-kaapelilla koneeseen kiinni VASTA sitten, kun asennusohjelma antaa luvan, EI ENNEN! Siis työjärjestys näissä usb-laitteissa pakkaa olemaan ja on, ensin ohjelmat/ajurit koneeseen, sitten vasta laite kiinni.