En tiedä onko paras paikka, mutta minulla on ollut viime aikoina paljon epästabililisuutta nettiyhteydessä. Liittymä on elisa 8/1. Ongelma oli vielä hetken aikaa sitten paremmin hanskassa - ongelma korjaantui Verkkoyhteyksistä, joko korjaamalla tai käytöstä poistamalla ja uudelleen käyttöönottamalla. Nyt tämäkään ei toimi aina. Uusia ohjelmia olen muutamia lisäillyt viime aikoina. Jos ajan seuraavat ohjelmat alas, yhteyden saa toimimaan "vanhoilla konsteilla": - Anysee E30 viewer - Copernic Desktop Search - ewido Käyttiksenä on XP SP2, palomuurina Zone Alarm ja virustorjuntana avast! Samoja kokemuksia kenelläkään muulla? Voisiko ongelman aiheutta joku näistä softista? Ainakin Copernic vaikuttaisi välillä häiritsevän kun vie hetkellisesti PALJON tehoja.
Jooh, mulla on sen "suuren katkoksen" jälkeen aina välillä herjannut, notta verkkokaapeli on irki, mutta saman tien on yhteys sitten taas löytynyt. Nuo ei kestä kuin muutaman sekunnin aina, mutta ärsyttäviä ovat joka tapauksessa, mutten ole vielä motivoitunut soittamaan heidän aspaansa. Eli lienee enempi nyt kyllä vika Lissussa kuin ohjelmissa.