Entäs kaukosäädin?

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi jkleemola 02.01.2005.

  1. jkleemola

    jkleemola Member

    Liittynyt:
    02.01.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tietääkö kukaan mistä Fintec 904'ään saa kaukosäätimen kun alkuperäinen ensin putos ja halkes ja myöhemmin katkes (samasta syystä). Kun Cittari ei kuulemma korvaa tollasesta syystä kaukosäädintä ja uusia ei myydä... Ei kukaan haluais ostaa mun DVD-soitinta et voisin ostaa uuden ;D
    *wirn*

     
  2.  
  3. joosu

    joosu Member

    Liittynyt:
    08.07.2004
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    eikö siihen käy mikään yleismallin kaukosäädin? osta semmonen ni eiköhän rupee pelittään taas:D
     
  4. extralow

    extralow Active member

    Liittynyt:
    25.05.2003
    Viestejä:
    1,493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Joo luulis että yleissäätimillä sais toimiin.
    Ps.onhan se fintec huono ja aiheuttaa ongelmia mutta ei se sen kaukosäätimen vika ole. :)
     
  5. jkleemola

    jkleemola Member

    Liittynyt:
    02.01.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nii, semmonen auttais jos tietäsin millanen kaukosäädin siihen kuuluu... Ku oon katellu kaukkiksia, mut ainakaan missään ei lue et sopis Finteciin....

    extralow,
    Oon pyytäny kaukosäätimeltä anteeks kovakourasuuttani. [bold]Se ei vaan vastannut ;D[/bold]
     
  6. taa1000

    taa1000 Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2003
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tää on vissiin yksi suurimmista kaukosäätimien valmistajista

    http://www.ruwido.com/

    Tolta valmistajalta löytyy täysin samoin toiminnoin olevat vaihtokaukosäätimet (layout ei välttämättä sama) melkein laitteeseen kuin laitteeseen. Löysin mm. vanhaan finluxin töllööni vaihto kaukosäätimen, joka oli parempi ja halvempi (n.50%) kuin alkuperäis-korvike! Kaikki säätötoiminnot pelaa, toisin kuin joissain yleismallin säätimissä.

    EDIT: kannattaa kysellä tv-korjaamoilta tms. paikoista.
     
    Viimeksi muokattu: 11.01.2005
  7. jkleemola

    jkleemola Member

    Liittynyt:
    02.01.2005
    Viestejä:
    12
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noi vois kyllä toimiakin... Miten ne tilataan ja paljonko niillä on hintaa??? Kun en sivustolta löytänyt oikeen mitään sellasta tietoa.

    Sain kyllä jo DVD-soittimen pois silmistäni mutta TV tarvii kaukosäätimen ja stereot vois olla hyvä käyttää samalla kaukolla ;D

    Kiitoksia.
     
  8. taa1000

    taa1000 Regular member

    Liittynyt:
    08.10.2003
    Viestejä:
    157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Löysin tuon vaihto kaukosäätimen kyselemällä eri tv-korjaamoilta (keltaset sivut esiin!) ja vihdoin tärppäsi järvenpäästä, omakotitalon autotallissa toimivasta, tv-kari nimisestä firmasta.

    Toi mun korvikesäädin makso markka-aikaan muistaakseni hiukan alta satasen. Nykyhinnoista ei mulla oo hajuakaan.

    Tossa mun korvike säätimessä ei ole perinteistä näppäinmattoa, vaan kaikki nappulat on yksittäisiä. Huomasin asian kun säädin putos ja kuori aukes. Onneks kaikki nappulat löyty =D


    EDIT: edustajakin näyttää suomesta löytyvän:

    Teletarvike Järvinen OY
    Toiviontie 1
    SF-33920 Pirkkala
    Finland
    Tel: +358 3 314 302 00
    Fax: +358 3 314 302 20
    Mail: info@teletarvike.com
    http://www.teletarvike.com
     
    Viimeksi muokattu: 19.01.2005

Jaa tämä sivu