miksi minun hiiri jätättää kun pelaan? jos tiedätte niin vastatkaa ihmeessä! on tosi ärsyttävää ja vaikeaa pelata!
Millä servulla pelaat? Jos FPS on korkeella, eli jos pelipalvelin on vaikka kiinassa, niin FPS on korkea, koska se on kaukana. Sitten voit säätää hiiren nopeutta, joko pelissä tai ihan windowssin omissa asetuksista. Kerro myös aina vähän tarkemmin. Onko vanha kone ja onko XP vai Vista. Niin vastauksia tulee myös enenmän
no kone on noin 1.5v vanha ja XP. se hiiri niinkun jätättää joka paikassa kokoajan saatto kuulostaa aika härskiltä mutta kuitenkin ja se ei johdu FPS:sästä... se jätättää siinä alku valikossakin olen muutanut kaikki hiiri asetukset mutta ei auta
Hmmm. Näkyykö hiiressä semmoinen kaksoisolento? Ja ongelma voi johtua, myös siitä jos on piirtopöytä.
FPS tarkottaa sori frames per second ja sillä ei oo mitään tekemistä sen kaa kuinka kaukana palvelin on. Se on latency mikä näyttää sen lagimis jutun... Eli tälläinen pikku korjaus
Niin siis tuo Fps kertoo lähinnä kuinka hyvin peli pyörii koneella eli frames per second. Mitä korkeempi sitä "smoothimpi" se on. Se mitä ilmeisesti yritit kertoa on latency eli ping tässä tapauksessa. Korkea pingisissä servereissä ei kannata pelata juurikin tuon takia että pelisi ns. "lagaa" kyseessä voi olla oma koneesi jos fps pieni (näet sen laittamalla pelin aikana consoleen /cg_drawfps 1) tai yhteys. Toinen voi myös olla että jos hiiresi on vanha se saattaa heittää sun tähtäystä paikkaan jos toiseen... Toivottavasti näistä oli apua. Kysy lisää ellei asia ole yhtään selvempi
siis pelini ei lagaa niinkun yhtään aina välillä kyllä mutta siis pelkkä hiiri niikun lagaa... olen kokeillut kaiken laisia hiiriä mutta ei vaikuta
Onko hiires usb portissa? Kuulostaa mielestäni enemmän servun lagaamiselta jos hiiri tuollain heittää ja olet kokeillut monia hiiriä. Tai sitten vaihdat usb paikkaa jos tietokoneessasi on niitä enemmän. Kokeile vaihtaa serveriä johonkin eurooppailaiseen niin nähdään onko kyseessä serveri. Niin ja anna serverin nimi niin tsekkaan että missä se sijaitsee...sekin jo kertoo paljon
No toi kaksoisolento oli vähän hassusti sanottu, koska jos siis kun hiiri lagaa nii siitä jäis semmonen jälki siihen. Ja sitten toi piirtopöytä on kanssa. Mulla lagas hiiri sillon kun ostin piirtopöydän.
No hyvä, jos et edes tiedä, mikä on piirtopöytä. Sitten sulla ei voi olla sitä joten ongelma ei ole siinä =D Piirto pöytä on levy, mihin voi piirtää "kynällä". Siitä pöydästä se sitten lähtee usb.kaapelia pitkin tietokoneeseen ja esimerkiksi PedPadin avulla tulee ikäänkuin hiireksi, eli voi kynällä liikuttaa osoitintasi. Eti vaikka googlaamalla lisätietoa.
Jos sul on joku hiiren oma asetus päällä joka jätättää tommosta. Kun nykyää on kaikkee hienoo tungettu mukaan. Ja toimiihan hiiressä patterit ja onha alusta hyvä? Mut toista servua kannattaa kokeilla...