Mulla on semmone ogelma, että en saa avattua steamille portteja. Oon avannut portit NAT:ille sekä palomuurille, mutta ei toimi. Ihme juttu tässä on se että avaisin portit torrentille ja se kyllä toimii. Olen käyttänyt ihan oikeita porttteja. Löydän servuja tosi vähän ja kun yritän yhdistää niin tulee "server is not respoding". Oon kokeillu myös siltaavana, eikä toimi. Modeemina on Zyxel 660HW D1. Auttakkee kiitos!
oon 3 kertaa kokeilllu asentaa sen uuelleen ja nyt kun yritän avata sen se valittaa "Steam exe: Unable to write to the current Steam application folder. Please move Steam to a folder where you have write privileges" Pitäiskö poistaa kaikki Steam tideostot ja hakee se uuelleen?
Ensin tarkistat onko sulla administrator -oikeudet Windowsissa. Sitten poistat Steamin ja asennat sen uudelleen polkuun C://...programfiles...
run steam sen alkuperäisestä kansiosta tai suorita se yhteensopivuus tilassa eli 1. menet steam.exe ominaisuudet 2. painat ylhäältä framesta yhteen sopivuus 3. laitat raksin siihen ruutuun missä lukee suorita sovellus yhteensopivuustilassa 4. valitset siitä valikosta winXP sp2 (service pack 2) 5. aika alhaalta sitä ominaisuuksia laitat rastin ruutuun suorita sovellus järjestelmän valvojana (jos ei ole jo) 6.kerro toimiko