siis, kun jompikumpi tekee palvelimen, toinen ei pääse sille, vssn pelit sanovat "Server not responding"
ei se LAN vaikuta mitään, se pitäis eka saada näkyyn se servu. ja lanissa tässä pelataankin, ei toimi ees "Connect (IP)"
Millainen LAN teillä on käytössä? mikäli ei tahdo millään onnistua, suosittelen kokeilemaan hamachia.
modeemissa nattia? se on yks syy, muuta en sitte tiiä ku kaikki viisaat kysymykset kysytty... ite kans suosittelen hamachia...
Hamachi luo tietokoneiden välille turvallisen VPN (Virtual Private Network) yhteyden. Löytääkseen tietokoneet hamachi käyttää apunaan ulkopuolista palvelinta (mediation server), mutta itse yhteys tietokoneiden välillä on täysin suora. Yhteyden luomisen jälkeen voit helposti etäkäyttää toista konetta, jakaa tiedostoja, pelata pelejä lähiverkossa ja tehdä monia muitakin asioita helposti ja turvallisesti. Hamachin käyttöliittymä on yksinkertainen ja selkeä, mutta samalla myös toimiva. Tässä linkki, josta voi ladadta hamacin http://www.download.fi/verkko_ohjelmat/muut_verkko-ohjelmat/hamachi.cfm
vaikka oisikin lanissa meillä pitää laittaa sv_lan 0 toisin oli ennen kun ei ollut kolmea konettavoitiin pelata lanissa??
Ittelläni oli joskus sama ongelma. Ratkesi mulla kun päätin tehdä Source dedicated serverillä peli servut. Sen saa steamin tools:ista ladattua jos ei jo ole.
Jooh... Itse olen tota hostaamista pohtinut... Steam latasi kaikenlaista, kun countteria asentelin ja tools-välilehti pitää sisällään jos jonkinmoista dedicated serveriä, ja ne listaan tohon, joku voisi sitten avittaa? Eli: Dark messiah might and magic dedicated server, ilm. turha? sitten on kolme Valven servusoftaa: Pelkkä dedicated server-nimellä, ilm. CS 1.6 DS? sekä sourcen DS että team fortress 2 DS ja sitten vielä Outerlightin The ship DS, näistä ilmeisesti tarvitsen tuon Dedicated Serverin? Sen logona ainakin on Half-Life 1 kuvake, viisaammat, auttakaa