heissan velhot! olen aivan onneton näissä tietokoneasioissa... aiempaan koneeseen sain jotenkin asennettua nuo digiboksin tiedoston kääntämiseen tarvittavat ohjelmat, mutta nyt kone hajosi ja ostin uuden jossa on Vista-käyttöjärjestelmä, eikä homma onnistu ollenkaan. Olen siis yrittänyt ladata projectxää ja guiforDVDauthoria (näitä totuin käyttämään)...lataamisella tarkoitan sitä että klikkaan download-painiketta ja annan koneen ladata tiedoston haluamaansa kohtaan. Kun sitten yritän avata ladattuja tiedostoja, alkaa kone vain avata kymmeniä internetexplorerin sivuja ja minun pitää kirjautua ulos että pääsen pakenemaan helvetistä. lueskelin noita muutamia java-vista-avaa ohjelma toiseen kansioon- viestejä mutta kun olen koneenkäytössä tasolla: klikkaa painiketta cntr jolloin avautuu kuvaruutu (ks. alhaalta kuva) josta voit valita ... eli olen aiemmin vain seurannut wikikirjaston tasoisia kohtakohdalta ohjeita. onko tilanteeseeni olemassa yksinkertaisia ratkaisuja?
ProjectX menisi jotakuinkin näin jos oikein muistan. Viime kerrasta on hetki aikaa. 1. Lataa ProjectX paketti (ilmeisesti tehty) 2. Pura peketti haluamaasi kansioon/paikkaan. 3. Asenna koneelle Java (java.com) 4. Aja ProjectX .jar tiedostoa klikkaamalla.
kiitos vastauksestasi! mutta en voi avata projectxää mihinkään kansioon koska kun valitsen valikosta Avaa ----- alkaa avautua useita internet explorereita ja minun on pakko kirjautua ulos. KÄÄK!
Hä? Siis tallenna se projectX kansioon. Pura se omaan kansioon ja aja Javalla. Klikkaa hiiren oikealla sitä jar tiedostoa ja valitse avaa javella.