Emulointi ongelmia !! KIIRE KIIRE KIIRE

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi ptp2 11.11.2005.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. ptp2

ptp2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen yrittänyt saada Max Payne 3 toimimaan koneella ilman cd:tä iagella mutta ei onnistu koska kun image on koneella ja lähden käynnistämään emulointi ohjelmalla imagea niin se kyllä lukee imagen mutta käyntiin sitä peliä ei saa !! Olen käyttänyt Daemon toolsia sekä Alcohol 120% mutta eivät kumpikaan toimineet. Imagen lukuohjelmana testasin game-cloneria,neroa,clone cd ja tuota alcohol 120%. Pelin polttokaan ei onnistu sanalailla ei peliä saa käyntiin siltä cd:ltä!!

Olen asenut pelin alkuperäisillä cd:illä ja nyt yritän saada sen play cd:n emuloimalla koneelle ja ei onnistu !! San andreas kyllä toimii tuolla tekniikalla ja sims 2 ja sun muut mutta tuo Max Payne olisi kaikista tärkein saada toimimaan ilman cd:tä tai pitäisi edes vähintään saada cd:stä toimiva kopio.

2.  
  3. jonir21

jonir21 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mistä kummasta oot saanu alkuperäiset cd:t kun ei max payne 3:sta ole vielä edes tullut!?!?!?

Ettei vain olisi waretettu feikki?

4. Hakkeri*

Hakkeri* Guest

WUHUUU! :OD Max Payne3 siistii... heh heh tää on kyllä paras..
    ei voi ku sanoo LOL!

5. jonir21

jonir21 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sori offtopicistaa mut mistä saan crackin gta los vantaaseen ku ei meinaa mistään löytyy???

hehhhah;P

6. Jannejt

Jannejt Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    jepjep, maxpayne3 on vielä julkasematon joten AITOJA cd:itä sulla ei voi olla siitä vielä.. lue säännöt ja varsinkin se "EI PIRATISMIA" -kohta. lukittu.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu