Päivitin tänään emule 0.46:n 0.47:ksi, ja sen jälkeen kone on ilmoittanut, ettei saa yhteyttä palvelimeen. "Ei voi luoda sokettia porttiin 4662". Näitä ongelmia ei siis ollut ennen emulen päivitystä. Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mitä tehtävissä.
Miten sen saa vaihdettua? Itsekkin asensin uuden, eikä vörki kunnolla.. Eli mistä saisin vanhan takaisin?
Minulla on sama ongelma kun käynnistän eMulen se ilmoittaa,Virhe: En voi luoda sokettia porttiin 4662, jonka takia minulla on matala tunniste. Voiskos joku viisampi jeesata? Kiitos!
Otat lisää/poista-sovelluksen kautta (tai uninstalloit) uuden version ja haet GOOGLEn avulla vanhan version ja asennat sen. Ei siihen muuta tarvii. Lataukset voi hävitä. Mutta jos just asennettu, niin ei haitanne.
Itse asensin vanhan version omalta koneeltani,kun en onneks ollut sitä asennusohjelmaa vielä poistanut.Että tutkikaapa josko kyseinen(eMule v0.46c)vielä olisi siellä jossain koneenne sisuksissa Kokonaan vanhan version asennusohjelman lataamista en ole kokeillut,joten en tiedä miten sitten käy.Oisko virusohjelmalla mahdollisesti tekemistä asian kanssa (F-secure ei ainakaan herjaa, eikä soneran palomuuri)?
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53489&package_id=47913 - tuolta löytyy muulin vanhemmat versiot. Lataa zip, pura se ja heitä emule.exe eMulen asennushakemistoon vanhan .exen päälle.